محبوبه رضائی
همایش همسایه های آسمانی ناحیه مقاومت اراک با همکاری معاونت فرهنگی ناحیه مقاومت اراک و حوزه کوثر یک در آپارتمان های شهرستان اراک برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۶۷۶۸
|
۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک هادی سیاسی ناحیه اراک در ا همایش همسایه های آسمانی گفت:اولین آسیب فضای مجازی تغییر سطح ذائقه مخاطبین می باشد،در اینستاگرام زمان فیلم را یک دقیقه کرده اند چون حافظه ی زمان ما کوتاه شده است علت اصلی آن پر بودن ذهن از مطالب بی استفاده است.
وی افزود دومین آسیب فضای مجازی سیستم دیداری ما را مورد هجمه قرار داده است،بادیدن فیلم عمل جراحی زیبایی و لاغری و لباس های گران قیمت در فضای مجازی تحت تاثیر قرار می گیرند و این اعمال را در زندگی شخصی خود انجام می دهند.
پیرهادی در ادامه به تغییر سبک زندگی،ارتباط با نامحرم، تغییر ذائقه مردم نسبت به غذاها، گرایش نسبت به مد و لباس در فضای مجازی اشاره کرد.
وی در ادامه در خصوص آفات بعدی فضای مجازی گفت:دروغگویی و شایعه پراکنی در فضای مجازی بسیار زیاد است و منبع معتبری برای خبرها در فضای مجازی وجود ندارد.
هادی سیاسی ناحیه مقاومت در ادامه گفت: آسیب بعدی فضای مجازی ترویج ازدواج سفید و زندگی کردن دختر و پسر بدون عقد رسمی و آموزش های غلط زناشویی است.
وی در پایان ادامه داد:دشمن اینستا و تلگرام را برای بزرگسالان و انواع بازی های خشن و نامناسب رابرای کودکان را در فضای مجازی طراحی کرده است. تا از این راه به هدف خود که جنگ نرم است برسد.
ارسال نظرات