نخستین استارتاپ ویکند شهر هوشمند با تکیه بر هوشمند سازی شهری به همت شهرداری شاهرود و پارک علم و فناوری استان سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۶۸۳۲
|
۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۷
افتتاحیه نخستین استارتاپ ویکند شهر هوشمند در شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، شهردار شاهرود در افتتاحیه نخستین استارتاپ ویکند شهر هوشمند با تکیه بر هوشمند سازی شهری در بخش‌های حمل و نقل، پسماند، انرژی، شبکه‌های ارتباطی و ... که با حضور مسئولان، سرمایه گذاران، برنامه نویسان، مدیران تجاری و متخصصان آی تی و آی او تی در محل سالن اجتماعات پارک علم و فناوری استان سمنان برگزار شد با اشاره به اینکه در راستای حمایت از دستاورد‌های پژوهشی، توسعه، راه اندازی تخصصی، هوشمند سازی شهری، شبکه‌های ارتباطی و کسب و کار‌های نوین دانش بنیان، شهرداری شاهرود و پارک علم و فناوری استان سمنان اقدام به برگزاری این استارتاپ کرده است.
احمدی هدف از برگزاری این رویداد را تقویت کار آفرینی از طریق علمی به راه اندازی کسب و کار‌های نوین دانش بنیان و اجرایی نمودن ایده‌ها با اصول کسب و کار عنوان کرد و افزود: این رویداد در سه روز متوالی برگزار شده و در عصر جمعه با انتخاب سه تیم برتر که با رای داوران انتخاب می‌شوند به پایان خواهد رسید.
وی در پایان با بیان اینکه این استارت آپ، بستری مناسب در راستای ایده‌های جدید و علمی هوشمند سازی شهری است، ابراز داشت: شهرداری شاهرود به منظور حمایت از گروه‌های استارت آپی و برند سازی و ایده پردازان، ایده‌های برگزیده و مورد تایید را در پایان روز سوم معرفی خواهد کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها