سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهرود گفت: وقف نقش ارزنده‌ای در حل‌وفصل موضوعات و مسائل مختلف اجتماعی دارد.
کد خبر: ۹۱۹۶۸۴۳
|
۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام محمدرضا بخشی در نشست بررسی و احیاء موقوفات شهر رودیان که با حضور سرپرست اوقاف و امور خیریه شاهرود، اعضای شورای شهر و شهردار رودیان در شهرداری این شهر برگزار شد، اظهار کرد: شورای اسلامی و شهرداری با توجه به اشراف و شناختی که از منطقه و موقوفات دارند، می‌توانند نقش مهمی در احیاء و بروز رسانی اجاره‌بهای رقبات و موقوفات شهر رودیان و ارتقای بهره‌وری این موقوفات داشته باشند.
وی افزود: اوقاف و امور خیریه آمادگی مشارکت با سرمایه‌گذاران در موقوفات را دارد و کمک و مساعدت شهرداری می‌تواند بر سرعت تحقق ارتقای بهره‌وری موقوفات به‌وسیله سرمایه‌گذاری بیفزاید.
سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهرود تصریح کرد: امروزه وقف نقش ارزنده‌ای در موضوعات و مسائل مختلف ایفا می‌کند و برای خدمت‌رسانی بیشتر وقف و استفاده بهتر از ظرفیت این سنت حسنه لازم است واقفین را به سمت ایجاد موقوفاتی با نیاتی بر اساس نیاز‌های روز جامعه هدایت کنیم.
وی در ادامه ترویج فرهنگ اهل‌بیت و کمک به توسعه و ترویج فرهنگ قرآن و گسترش فعالیت‌های قرآنی، اشتغال و ازدواج جوانان، مساعدت به افراد نیازمند و بی‌بضاعت و کمک به دانش آموزان را ازجمله نیاتی برشمرد که واقفین می‌توانند به‌عنوان نیت خود انتخاب کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها