خبرهای داغ:
رییس دانشکده کشاورزی امیریه گفت: طرح اعتلای بسیج دانشجویی یک طرح جامع و متناسب با مسائل روز است که دارای یک پشتوانه فکری بسیار قوی می باشد.
کد خبر: ۹۱۹۶۸۵۰
|
۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۴
طرح اعتلای بسیج دانشجویی طرحی جامع و متناسب با مسائل روز استبه گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، محمدامین بخشیان مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان با دکتر خوشنویسان رئیس دانشکده بهداشت امیریه دیدار و گفت و گو کردند.
در این نشست دکتر خوشنویسان ضمن تشکر از فعالیت‌های بسیج دانشجویی گفت: طرح اعتلای بسیج دانشجویی که توسط مسئولین توضیح داده شد یکی از طرح‌های خیلی خوب در کنار سایر فعالیت‌های بسیج دانشجویی است که هم جامع و به روز است و هم پشتوانه فکری عظیمی را داراست.
وی افزود:یکی از درخواست‌های مقام معظم رهبری (مدظله) تلفیق سنت و مدرنیته در دانشگاه‌ها است که ما باید با کمک طرح اعتلای بسیج دانشجویی مسائل این موضوع را شناسایی کرده و در رفع آن تمام تلاش خود را بکنیم.
در ادامه محمد امین بخشیان مسئول ناحیه بسیج دانشجویی گفت:دانشکده کشاورزی یکی از مهم‌ترین مراکز آموزشی برای تربیت دانشجویان با علم و دانش فنی بالا است چیزی که در محیط جامعه ما نیاز بسیار زیادی به آن داریم. البته می‌بایست علاوه بر این دانش فنی بصیرت دانشجویان نیز بالا رود تا در زمانی که دشمنان در پی ایجاد فتنه هستند دانشجویان بتوانند با بصیرت خود راه درست را انتخاب کنند و ما در بسیج دانشجویی برآنیم تا در کنار تمام برنامه‌های خود با اجرای برنامه‌های بصیرت افزایی به این امر مهم کمک کنیم.
در این برنامه طرح اعتلای بسیج دانشجویی بصورت کامل و گسترده برای اعضای جلسه تبیین شد. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها