فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) در مراسم یادواره شهدای شهرک کیانشهر:
خبرگزاری بسیج: یادواره شهدای منطقه کیانشهر با حضور سردار یزدی فرمانده سپاه تهران در مسجد شهید بهشتی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۶۸۵۳
|
۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۱

سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ، با اشاره به از خودگذشتگی، ایثار و مردم داری شهدا اظهار داشت: شهدا از خود گذشتند تا مردم در آسایش، آرامش و امنیت زندگی کنند. شهدا برای ما عزت و افتخار و اقتدار به ارمغان آوردند .

وی ادامه داد: بعد از چهل سال دشمنان تمام تلاش خود را کردند تا ما را از آموزه های دینی و راه امام و ائمه دور کنند و اسلام و انقلاب را از ما بگیرند و با غبارآلود کردن فضا و فتنه های مختلف در دل ما تردید ایجاد کنند.

 وی افزود: ما در جنگ رو در رو دشمن را می شناختیم و می دانستیم خط خودی و غیر خودی کجاست اما آنجائیکه فتنه برپا می شود فضا غبار آلوده شده و تشخیص خودی از غیر خودی و دوست از دشمن سخت می شود در جنگ حرف امام به راحتی پذیرفته می شود اما در فتنه تردید ایجاد می شود.

دشمن سعی می کند با دروغ پراکنی بین ما جدایی بیندازد. وقتی دشمن بر موج بی تدبیری برخی مسئولان سوار شد ، با تحریک آنها عده ای به خیابانها آمدند؛ اعتراض حق مردم بود ناراحتی از شرایط گرانی حق مردم بود اما کدام یک از مردم به این قائل هستند که برای یک تصمیمی که شرایط را سخت تر می کند باید شهر را به آتش کشید؟ اگر نیروی انتظامی، امنیتی و بسیج نبود آنهایی که به ادارات دولتی، پاساژ ها و مردم عادی هم  رحم نکردند،  کاری می کردند که در شهرهای دیگر کردند.

اما مردم غیور و موقعیت شناس، به خوبی صف خود را از آشوب گران جدا کردند. سردار یزدی اظهار داشت: امشب در محضر شهدا جای گلایه نیست اما از بعضی مسئولان که به فکر مردم نیستند گلایه داریم که این شرایط را رقم زدند و خرابی ها و خسارت هایی به کشور تحمیل شد.

وی تصریح کرد: دشمن خیلی از مواردی را که اتفاق نیفتاده بود به دروغ در فضای مجازی و ماهواره  به مردم تلقین می کند و باعث ایجاد بی اعتمادی و تردید در مردم می شود آنها هر ازگاهی توان خود را جمع می کنند و با پول های کثیف عربی و فتنه های اسرائیلی و آمریکایی و سلطنت طلبان فتنه ای به پا می کنند غافل از اینکه ملت ایران بصیر و آگاه و هوشیار هستند.

وی با اشاره به ضعف آمریکا در مقابل فرزندان غیور ایران اظهار داشت: وقتی که هواپیمای فوق مدرن آمریکا توسط رزمندگان دلیر ایران در آبهای خلیج فارس سرنگون شد، آمریکایی ها گفتند ایران دروغ می گوید اما فرزندان شما قطعات تکه تکه شده هواپیمای آمریکایی را از قعر دریا بیرون آوردند و به نمایش گذاشتند؛ با این وجود، آمریکا اعلام کرد این هواپیما با موشک روسی هدف قرارگرفته این در حالی است که فرماندهان نظامی روسیه اذعان کردند که این هواپیما بر اثر شلیک موشک های ایرانی مورد هدف قرارگرفته و ساقط شده است.

سردار یزدی گفت: آمریکا خوب می داند که مردم ایران چقدر عزیز، عاشق امام حسین و اهل بیت  و غیور هستند و منتظرند امام و رهبرشان فرمان بدهد تا به میدان بیایند. و وقتی مردم در راستای محکوم کردن حرکت آشوبگران و اغتشاشگران راهپیمایی می کنند،  و اعلام می کنند برای حفظ امنیت و آرامش خود، تفکر بسیجی و راه شهدا و ولایت مداری را فراموش نکردیم آمریکا از مردم ما سیلی می خورد و پریشان و افسرده می شود.

فرمانده سپاه تهران تاکید کرد: امروز باید هم خود و هم جوانان را با تفکر بسیجی و روحیه شهدا و آموزه های دینی آشنا کنیم مسئولان نیز توجه کنند برای خدمتگزاری به مردم و رشد کشور باید راه شهدا را طی کنند و صداقت، پشتکار و شفافیت داشته باشند و به شرایط معیشتی مردم توجه کنند.

 

 

 

 

 

ارسال نظرات