رئیس مجمع نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان زرند تاکید کرد:
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ، اولین نشست خبری رییس شورای مجمع نیروهای انقلاب اسلامی زرند با اصحاب رسانه صبح امروز با حضور خبرنگاران و چندتن از اعضای این مجمع برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۶۸۶۸
|
۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۷
رئیس مجمع نیرو‌های انقلاب اسلامی شهرستان زرند تاکید کرد
 
اصولگرایانه برای اصلاح آمده ایم

رئیس شورای مجمع نیرو‌های انقلاب اسلامی شهرستان زرند تاکید کرد: اصولگرایانه برای اصلاح جامعه به میدان آمده ایم و شرایط برای حضور هر فردی که به دنبال خدمت به این مردم باشد، فراهم است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، اولین نشست خبری رییس شورای مجمع نیرو‌های انقلاب اسلامی زرند با اصحاب رسانه صبح امروز با حضور خبرنگاران و چندتن از اعضای این مجمع برگزار شد.

عباس ایرانمنش عضو شورای شهر و رئیس شورای مجمع نیرو‌های انقلاب اسلامی شهرستان زرند با بیان جمله‌ای از شهید ماشاالله رشیدی که در پاسخ به سوال اینکه آیا در جبهه اسیر میشود گفت: تا زمانی که در انقلاب اسلامی باب شهادت باز است من اسیر نخواهم شد، ادامه داد: حضرت علی (ع) در حکمت ۲۸۴ نهج‌البلاغه میفرمایند: علل سقوط جامعه در چند نکته است؛ اول جاهلان آن جامعه پر تلاشند، دوم آگاهان آن جامعه کوتاهی ورز و تن پرورند، لذا در جامعه اسلامی نباید فرهنگ بی توجهی و به من ربطی ندارد در بین مردم جامعه رواج پیدا کند، چون باعث ضعف و نابودی جامعه خواهد شد.

رئیس شورای مجمع نیرو‌های انقلاب اسلامی شهرستان زرند در خصوص تشکیل این مجمع بیان کرد: مجمع نیرو‌های انقلاب اسلامی شهرستان زرند در مهرماه سال جاری با هدف خدمت به جامعه اسلامی و اینکه به اصوال براساس مبانی قرآن کریم اصلاحگرایانه عمل کنیم، با الهام گرفتن از سخن امام حسین (علیه السلام) که فرمودند: من برای اصلاح دین جدم به پاخواستم نه برای حکومت کردن، پایه گذاری شد.

او در ادامه افزود: این مجمع با مبنا قرار دادن فرامین مقام معظم رهبری از ۲۳ نفر عضو، که ۱۷ آن‌ها عضو اصلی و ۶ نفر عضو البدل تشکیل شده است.

این رزمنده ۸ سال دفاع مقدس تصریح کرد: جامعه‌ای پویاست که حق طلب و دارای حیات باشد، مردم شهرستان زرند در حوادث اخیر ارادت خود را به رهبری و شهدا ثابت کردند و در کنار اعتراض به حقی که داشتند هیچگونه خسارت و آسیبی به اموال عمومی نزدند، درست است جوانانی شعار‌هایی دادند، اما خسارتی به بار نیاوردند.

عضو شورای شهر زرند تاکید کرد: اصولگرایانه برای اصلاح جامعه به میدان آمده ایم و شرایط برای حضور هر فردی که به دنبال خدمت به این مردم، نخبه، تحصیل کرده، پرتلاش، انقلابی با هر روحیه و جناحی سیاسی که باشد، فراهم است.
او در ادامه اظهار داشت: اولین گام این مجمع صدور بیانیه در پی حوادث اخیر و محکومیت اغتشاشگران بود. این مجمع قصد دارد با صدور بیانیه حرف خود را به مردم منتقل کند.

رئیس شورای مجمع نیرو‌های انقلاب اسلامی شهرستان زرند ویژگی‌های کاندیدای تحت حمایت این شورا را برشمرد و گفت: از کسانی حمایت میکنیم که در مرحله‌ی اول موضعشان را در برابر فتنه اعلام کنند، زیرا براساس روایات کسی که از کارگروهی خوشنود و راضی باشد به سان اینست که در انجام آن عمل شریک بوده و به علاوه کسی که دارای این ویژگی‌ها از جمله شجاع، مدیر، مدبر، آزادی خواه و مستقل باشد.

ایرانمنش شرح وظایف این مجمع را ایجاد وحدت و همدلی در بین نیرو‌های انقلابی و همسو در شهرستان، ایجاد ارتباط منسجم و هدفمند بین افراد انقلابی، تشکیل جلسات بصیرتی و پاسخگویی به سوالات مردم از شورا و اهدافش و تلاش برای شناخت و معرفی نخبگان دانست.

رئیس شورای مجمع نیرو‌های انقلاب اسلامی شهرستان زرند در پایان ضمن تشکر از خبرنگاران و اهالی رسانه گفت: آرزومندیم که مسئولین ما گوش شنوا، زبان گویا و تحت فرمان رهبری معظم انقلاب در سایه توجه و عنایت خداوند، ائمه اطهار و شهدا برای پیشرفت و توسعه شهرستان تلاش کنند.
ارسال نظرات