فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: دشمن با تشدید فشار اقتصادی به‌دنبال تضعیف انقلاب و نظام اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۹۶۸۹۳
|
۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور پیش از ظهر امروز در جمع فرماندهان نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌های منتخب بسیج جمع شدن فتنه اخیر در کشور را به‌دلیل حضور مردم در صحنه دانست و اظهار داشت: دشمنان پس از دیدن حضور مردم در صحنه و تعهد آنان نسبت به آرمان‌های انقلاب دچار بهت و حیرت شدند.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر راهبردی بودن پایگاه‌های مقاومت بسیج گفت: پایگاه‌های مقاومت بسیج بایستی راهبردی عمل کرده و استراتژیک باشند و در حوزه خود چهارچوب‌های نظام را درک و آن را برای سایران تبیین کنند.

 

وی با بیان اینکه دشمنان امروزه با فشارهای اقتصادی به‌دنبال تضعیف انقلاب و مساجد محلات هستند تصریح کرد: بسیجیان بایستی با بصیرت خود طوری عمل کنند که حوزه‌های تحت امرشان شکوفا شود و سطح عملکرد خود را ارتقاء دهند.

 

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه قدس گیلان نیز در این مراسم ضمن تأکید بر عضویت فعال تمام ارکان مسجد در پایگاه‌های بسیج اظهار داشت: فرمانده پایگاه بسیج بایستی امور را با جدیت دنبال کند و به‌دنبال پیش‌بردن امور باشد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین حاتم نصیرنژاد با اشاره به اینکه فرمانده پایگاه بایستی به فکر فقرا باشد و برای پایگاه خود برنامه‌های متنوعی تدارک ببیند افزود: پایگاه‌های بسیج بایستی دستاوردهای انقلاب را به مردم بگویند و در زمان انتخابات نیز با ارائه شاخص‌ها به مردم در انتخاب فرد درست کمک کنند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات