یکی از مسئولان سپاه آذربایجان شرقی:

ایران بتنها کشوری که در برابر استکبار ایستاده است

یکی از مسئولان سپاه آذربایجان شرقی گفت: به برکت وجور رهبر فرزانه انقلاب نقشه های پیچیده دشمن بر هم ریخته شده و خون شهیدان انقلاب اسلامی استمرار حرکت این نهضت است و امروز تنها کشوری که در مقابل استکبار جهانی و حامیان آن ها ایستاده ایران اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۹۶۹۰۳
|
۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جعفر رزمی در دیدار صمیمی با اعضای شورای حوزه امام حسن مجتبی(ع) سپاه تبریز گفت: دشمن هرچه توانسته انجام داده از برپایی جنگ های ظالمانه در منطقه تا انواع تحریم ها را اعمال کرده، اما ذره ای از قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی کاسته نشده است.

وی ادامه داد: متاسفانه دولت حاضر هنوز هم چشم به مذاکره دوخته و به تازگی  آقای رئیس جمهور باز هم از مذاکره حرف می زند و بزرگترین دستاورد را مذاکره بی نتیجه با اوباما می داند که این نشانه ضعف سیاسی دولت فعلی است و اگر در زمینه سیاست خارجی هم خوش می درخشیدیم وضع مان از این بهتر بود.

رزمی اضافه کرد: به برکت وجور رهبر فرزانه انقلاب نقشه های پیچیده دشمن بر هم ریخته شده و خون شهیدان انقلاب اسلامی استمرار حرکت این نهضت است و امروز تنها کشوری که در مقابل استکبار جهانی و حامیان آن ها ایستاده ایران اسلامی است.

وی بیان کرد: اگر تصور کنیم دشمن ما رها خواهد کرد این یک شیوه غلط است، امروز جانفشانی های مردان گمنام سپاه و معنویت این نیروی الهی زمینه ساز حرکت ظهور است و تا زمانی که بانگ الله اکبر از تمامی نقاط جهان بلند نشود نهضت اسلام ادامه خواهد داشت.

رزمی یادآور شد: امروز بسیج در زمینه های علمی ، معیشتی و سازندگی خوش درخشیده و این تنها بخشی از فعالیت ها است و مهم ترین ماموریت های این سازمان پایگاه ها و حوزه های بسیج هستند و باید تاثیرگذار باشند  گروه های جهادی، گشت های امنیت محور و برنامه های فرهنگی اصلی ترین الزامات پایگاه های بسیج است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها