نماینده سابق ولی فقیه در لرستان گفت: افتخار می‌کنم بهترین دوران زندگیم در کنار مردم ولایت‌مدار لرستان سپری شد و من امروز خودم را یک لرستانی می‌دانم.
کد خبر: ۹۱۹۶۹۶۹
|
۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، آیت الله سیداحمد میرعمادی امروز در آیین تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد که با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری برگزار شد، عنوان کرد: خدای متعال را شاکرم که قریب به 12 سال در میان مردم ولایت مدار، مومن و انقلابی و با محبت استان لرستان بودم؛ در طول این 12 سال آنچه انجام گرفت بر اساس رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و منظومه فکری ایشان بوده است.

وی افزود: در طول این 12 سال منظومه فکری مقام معظم رهبری را نقشه راه خود قرار دادم و معتقدم این منظومه نجات بخش تاثیر گذار و ماندگار و برای کشور و برای بشریت راهگشا است.

نماینده سابق ولی فقیه در لرستان منظومه فکری مقام معظم رهبری را دارای اهمیتی خاص در خصوص نماز جمعه دانست و گفت: اگر در این مدت 585 نماز جمعه در خرم‌آباد اقامه شد و اگر 750 جلسه تفسیر قرآن برگزار کردیم در مسیر منظومه فکری مقام معظم رهبری بود.

وی معنویت‌بخشی و حفظ وحدت را در منظومه فکری مقام معظم رهبری دارای نقش اساسی برشمرد و افزود: رهبر انقلاب ریشه همه موفقیت‌ها را وحدت می‌دانست و همه اختلافات را در تفرقه می‌دانستند و بر همین اساس تلاش کردیم وحدت بین مردم و مسوولان و علما و روحانیت و اقشار مختلف جامعه حفظ شود.

میرعمادی عنوان کرد: توجه ویژه به نسل جوان یکی از منظومه‌های فکری مقام معظم رهبری است که ما نیز در همین راستا تشکیلاتی بنام مجمع مشورتی دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان ایجاد کردیم که 4300 نفر در آن ثبت نام کردند.

وی در ادامه مدیریت جهادی را لازمه مسوولیت پذیری دانست و گفت: مدیریت جهادی فقط برای مسوولان اجرایی نیست بلکه برای ما روحانیت نیز هست و در واقع مدیریت جهادی است که گره گشای مشکلات است

نماینده سابق ولی فقیه در لرستان مردم داری را اصلی مهم در منظومه فکری مقام معظم رهبری برشمرد و گفت: سعی کردم در طول این مدت در کنار مردم باشم؛ افتخار می‌کنم بهترین دوران زندگیم در کنار مردم ولایت‌مدار لرستان سپری شد و من امروز خودم را یک لرستانی می‌دانم.

امام جمعه سابق خرم‌آباد گفت: من هرگز دو خاطره را فراموش نمی‌کنم؛ یکی خاطره بدرقه روز جمعه که با مردم خداحافظی کردم و یکی هم اجتماع با شکوه جوانان در دفتر که برای بدرقه‌ام انجام شد.

وی تصریح کرد: اگر مردم لرستان شجاعت و غیرت دارند این دیدنی است و نه شنیدنی، و اگر مردم لرستان محبت و عشق دارند در دل و جان و وجودشان این محبت را ثابت می‌کنند.

آیت‌الله میرعمادی گفت: من در عمرم افتخاری به دست آوردم که برای دنیا و آخرتم کافی است.

وی با تشکر از اعتماد 12 ساله مقام معظم رهبری به خود، اظهار داشت: باید ابعاد زندگی مقام معظم رهبری برای مردم روشن و بیان شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات