نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه تحقق مطالبات رهبری تکلیف شرعی و قانونی همه است، گفت: برای این مهم برنامه‌هایی تدوین شده که تقدیم شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه شده است.
کد خبر: ۹۱۹۶۹۷۲
|
۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری  بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی امروز در آئین تکریم و معارفه نماینده جدید ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد، ضمن قدردانی از زحمات 12 ساله آیت‌الله میرعمادی نماینده سابق ولی‌فقیه در لرستان، اظهار کرد: همچنین یاد می‌کنیم از دو امام جمعه پیشین این شهرستان که بعد از انقلاب در این شهر اقامه نماز کرده و اکنون در جوار رحمت الهی قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: بی‌شک هر تحولی که در استان رخ دهد، مرتبط با شورای اداری است و اعضای این شورا در رشد و پیشرفت افراد آن جامعه مسؤولیت دارند.

امام‌جمعه خرم‌آباد با اشاره به وجود برخی مشکلات درونی و بیرونی در استان، افزود: تلاش خواهیم کرد با مشورت و خردجمعی، مشکلات استان را شناسایی و برای هر کدام راه‌هایی را چاره‌اندیشی کنیم.

حجت الاسلام شاهرخی بیان داشت: در دیدار با رهبر معظم انقلاب، معظم‌اله مطالباتی را بیان فرمودند که بایستی این مطالبات را با هم‌فکری استخراج و راه‌های عملی و اجرایی این اقدام را محقق سازیم.

وی با بیان اینکه تحقق مطالبات رهبری تکلیف شرعی و قانونی همه است، گفت: برای این مهم برنامه‌هایی تدوین شده که تقدیم شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه شده است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان ادامه داد: با ضمیری آگاه، افقی روشن، امیدوار به آینده و توانی برگرفته از حکم انتصاب و فرمایشات حکیمانه روز ملاقات با رهبر انقلاب، در کنار ائمه جمعه و جماعات استان و همه اقشار به ویژه جوان قرار می‌گیرم تا نمازجمعه را با شکوه و عظمت هر چه بیشتر برگزار کرده تا از این جایگاه با اتحاد و خرد جمعی، آینده بهتری را برای لرستان ترسیم کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی تصریح کرد: امید می‌رود همه با هم یکدل و یک زبان به دور از گروه بازی‌ها و جناح بازی‌های متداول زیر پرچم نمازجمعه به سوی رشد اخلاقی فرهنگی و اقتصادی در بخش‌های مختلف حرکت نماییم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات