مسؤول دفترنمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج گفت: نامحرم دانستن مردم و گفتن اسرار مملکت به بیگانه امری ناپسند و منافات با امر به معروف دارد.
کد خبر: ۹۱۹۶۹۷۶
|
۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی امروز در همایش «سراسری مربیان نخبه تحقق گام دوم انقلاب» که در هتل نخل مشهد در حال برگزاری است، ضمن تاکید بر گفتمان‌سازی بعنوان یکی از مسئولیت‌های خطیر نیروهای انقلابی گفت: این مسئولیت در بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار گرفته است.

مسؤول دفترنمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج به مسئولیت دیگر نیروهای انقلابی اشاره کرد و افزود: این مسئولیت همان مطالبه‌گری است که عموم مردم و بویژه جوانان بایستی از مسئولان مطالبه‌گری کنند و مسئولیت دیگر ایجاد شبکه سازی انقلابی جهت تبیین محتوای بیانیه است.

وی ابراز کرد: 400 آیه قرآن مرتبط با بیانیه گام دوم انقلاب است و این را با توجه به فعالیت 36 ساله  خود در حوزه قرانی و مطالعه در بیانیه گام دوم برداشت کردم.

حجت‌الاسلام تویسرکانی افزود: خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی سه گام مورد تاکید رهبری است.خودسازی مقوله‌ای است که در قرآن به آن اشاره شده است و در گام دوم یعنی جامعه پردازی باید جامعه خود را به جامعه آرمانی و مبتنی بر ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی تبدیل کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: نامحرم دانستن مردم و گفتن اسرار مملکت به بیگانه امری ناپسند و منافات با امر به معروف دارد.

مسؤول دفترنمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج با اشاره به تمدن‌سازی بعنوان گام سوم که در بیانیه گام دوم انقلاب به آن تاکید شده است، گفت:تمدن سازی زمانی محقق می‌شود که حقیقت دین در زندگی دنیایی مردم تبلور یابد
ارسال نظرات
پر بیننده ها