خبرهای داغ:
رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت : بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری ، باید محور برنامه ریزی های استان در تمامی زمینه ها شود .
کد خبر: ۹۱۹۶۹۹۸
|
۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۵
بیانیه گام دوم انقلاب باید محور برنامه‌ریزی‌های کرمانشاه شود

علی‌رضا شهرستانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  بسیج  از کرمانشاه، اظهار داشت: نشست تخصصی ستاد هماهنگی و برنامه‌ریزی بیانیه گام دوم انقلاب با محوریت جوانان و امید به آینده روشن برگزار شد

وی هشت کارگروه تخصصی آن با محوریت جوانان، نخبگان و فرهیختگان اشاره کرد و افزود: کارگروه‌های علم‌پژوهی، معنویت و اخلاق، اقتصاد،عدالت و مبارزه با فساد، بصیرت سیاسی، سبک زندگی، جوانان و رسانه و ارتباطات است.

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ادامه داد: بیانیه گام دوم نقشه راه آینده کشور و منشور عزت، سربلندی و امیدواری به آینده روشن است، که مقام معظم رهبری کلید اساسی قفل‌ها را همین امید و امیدواری می‌دانند.

وی با اشاره به اهمیت پرهیز از موازی‌کاری در این خصوص، افزود: برای جلوگیری از موازی‌کاری و عدم تداخل، برنامه‌های گام دوم صرفا از طریق این ستاد تبیین، ابلاغ و اجرایی می‌شود.

مسؤول ستاد هماهنگی و برنامه‌ریزی بیانیه گام دوم انقلاب در استان کرمانشاه با تاکید بر اهمیت مطالعه عمیق بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: در این راستا باید، تمامی اعضای ستاد موصوف، بیانیه را عمیقا مطالعه کرده و عنایت کنند که این ستاد صرفا در راستای تبیین و اجرایی کردن بیانیه گام دوم است و هیچگونه روند سیاسی و انتخاباتی ندارد.

شهرستانی با تاکید بر این موضوع که باید محور برنامه‌ریزی‌های استان در تمامی زمینه‌ها این بیانیه باشد، تصریح کرد: مقام معظم رهبری 40 سال گذشته را یک‌گام و 40 سال بعدی انقلاب اسلامی را گام دوم می‌دانند، لذا باید توجه کنیم، که خطاب معظم‌له، آحاد مردم و تمامی اقشار مختلف جامعه است.

ارسال نظرات