خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه منطقه ای نجف اشرف غرب کشور ، بر قرارگیری نیروهای در تراز انقلاب در رأس امور تاکید کرد .
کد خبر: ۹۱۹۶۹۹۹
|
۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۴

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف افزود: ما در طول این 40 سال دوران پرافتخاری را پشت سر گذاشتیم و گنجینه های ارزشمندی را بدست آوردیم، اگرچه به هر دلیلی از این گنجینه ها خوب استفاده نکردیم.

وی اوج قله های افتخار کشور را تقدیم شهدای گرانقدر برای ماندگاری انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: روحیه جهاد و شهادت، مقاومت و ایستادگی، فداکاری ملت در صحنه های مختلف و... از گنجینه های دیگری هستند که در طول این 40 سال به دست آوردیم.

سردار عظیمی گفت: در موضوعات اجرایی، فرهنگ کار جهادی را به کرات تجربه کردیم مصادیق زیادی را نیز از آنها داریم البته ناکامی هایی هم در کنار این مباحث داشتیم و در این راستا بسیاری از افتخارات ما ممکن است به دلیل اشکالاتی پنهان شده باشد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف ادامه داد: برخی از ناکامی ها شاید علل و عواملی داشته باشد که به راحتی قابل حل و فصل باشد اما غفلت هایی را در این خصوص انجام داده باشیم که باید به دنبال حل آنها قدم برداریم.

وی با تاکید براینکه باید افرادی در راس امورات قرار بگیرند که در تراز انقلاب اسلامی باشند، اظهار داشت: در جنگ نیابتی جوانان مرز بوم با حضور خود توانستند پوزه دشمنان را به خاک بمالند و با انگیزه بالایی در این خصوص وارد عمل شدند و افتخار آفرینی کردند.

سردار عظیمی افزود: باید نگاهی به عملکرد چهل ساله داشته باشیم و مشکلات گذشته رابررسی کنیم و با برنامه ریزی منسجم گام دوم انقلاب را محکم تر برداریم.

ارسال نظرات