خبرهای داغ:

گردهمایی بصیرتی اساتید، طلاب و روحانیون شاهرود+ تصاویر

در گرامیداشت چهل سالگی بسیج، گردهمایی اساتید، طلاب و روحانیون بسیجی شاهرود به همت حوزه بسیج اساتید، طلاب و روحانیون شهید مطهری شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۷۰۳۴
|
۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت چهل سالگی بسیج، گردهمایی اساتید، طلاب و روحانیون بسیجی شاهرود به همت حوزه بسیج اساتید، طلاب و روحانیون شهید مطهری شاهرود در مسجد مدرسه قلعه شاهرود به میزبانی حوزه علمیه ولیعصر (عج) برگزار شد.
در این نشست حجت الاسلام اسماعیل فخریان مسئول موسسه تبیین منظومه فکری مقام معظم رهبری با تبریک هفته بسیج و یاد و خاطره امام راحل و شهدا با بیان اینکه فرهنگ بسیج و بسیجی برخاسته از مکتب اسلام و امام حسین (ع) است افزود: امام راحل با تشکیل بسیج مکتبی را بنا نهاد که مدافع ارزش‌های انسانی الهی است و این تفکر امروز منطقه غرب آسیا را در نوردیده است.
وی افزود: همانطور که امام راحل فرمود که بسیج مستضعفان عالم امروز شاهدیم بسیج در کشور‌های منطقه ما ریشه دوانده و بیانات امام راحل در حال تحقق است و مقام معظم رهبری نیز در راستای این اندیشه والا حرکت می‌کند.
فخریان تلاش دشمنان را در هدف قرار دادن ولایت در همین راستا ارزیابی کرد و گفت: امروز نگهبان و حافظ انقلاب رهبر انقلاب اسلامی است که با بیانات خود کاخ دشمنان را به لرزه و تلاش‌های آن‌ها را ناکام می‌گذارد.
وی با تاکید بر ترویج منظومه فکری مقام معظم رهبری افزود: ترویج این تفکر ترویج تفکر امام راحل که همانا اسلام ناب محمدی (ص) می‌باشد و ما باید در برابر توطئه‌های دشمنان این سد مستحکم را بنا نهیم و در راستای نشر آن تلاش کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها