مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج گفت: ماموریت اول بسیج در تحقق گام دوم انقلاب گفتمان‌سازی محتوای بیانیه در میان نخبگان، فرهیختگان، دانشگاهیان، حوزویان و فرهنگیان است.
کد خبر: ۹۱۹۷۰۵۰
|
۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳
حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا تویسرکانی در حاشیه همایش «سراسری مربیان نخبه تحقق گام دوم انقلاب» که در هتل نخل مشهد به مدت ۴ روز در حال برگزاری است، اظهار کرد: پس از صدور بیانیه گام دوم انقلاب، نمایندگی، ولی فقیه در بسیج در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب این را در دستور کار خود قرار داد و سه مسئولیت برای خودش تعریف کرد. مسئولیت اول گفتمان‌سازی محتوای بیانیه در میان نخبگان، فرهیختگان، دانشگاهیان، حوزویان و فرهنگیان است و پس از مرحله گفتمان سازی مسئولیت دومی را که برای خود متصور شدیم مطابه‌گری مفاد بیانیه از مسئولین، آحاد مردم و مسئولیت سوم پیاده‌سازی و تحقق محتوای بیانیه بر اساس راهی که درآن ترسیم شده است، می‌باشد.

وی افزود: این دوره‌ای که هم اکنون در مشهد در حال برگزاری است در حقیقت اجرایی کردن بخش اول مسئولیتمان یعنی محتواسازی بیانیه در میان نخبگان است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج خاطرنشان کرد: این دوره ۴ روزه با حضور ۲۰۰ نفر از روحانیون، دانشگاهیان و فرهنگیان که مربیان عقیدتی و سیاسی بسیج در سطح کشور هستند برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: یک ماهه گذشته چنین نشستی با حضور ۱۷۰ خواهر برگزار شد که خروجی مطلوبی داشتیم.

تویسرکانی ابراز کرد: این دوره یک دوره آموزشی نیست بلکه دوره هم اندیشی پیرامون گفتمان سازی محتوای بیانیه در میان آحاد بسیجی است.

وی به نقش نقش بسیج در تحقق گام دوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: بسیج نقش اصلی و محوری در این راستا دارد و دلیلش این است که مخاطب بیانیه جوانان هستند و گسترده‌ترین شبکه‌ای که در کشور در راستای تحقق اهداف انقلاب تلاش می‌کند بسیج است و عمده نیرو‌های بسیج هم جوان هستند و به نظر می‌رسد مهم‌ترین قشری که باید کمر همت بسته و عزم خود را جزم کنند و اراده پولادین را در خود تقویت و مشکلات را از بین ببرند تا نقشه راه بیانیه محقق شود، بسیج است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در بسیج  بیان کرد: مهم‌ترین کاری که در سازمان بسیج در راستای تحقق بیانیه صورت گرفته این است که برنامه سال را بر اساس بیانیه تنظیم کرده ایم بطوریکه برنامه‌های ابلاغی بسیج با بیانیه گام دوم گره می‌خورد و این مهم‌ترین کار ساختاری و سیستمی ما در سازمان است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها