امام جمعه شربیان گفت: هدف دشمن در جنگ شناختی قداست‏ زُدایی از نقطه اصلی نظام (اسلام ناب، امامت، ولایت فقیه) و اعتمادزُدایی بین مردم و حاکمیت و اعتبارزُدایی از تصمیمات نظام و مشروعیت‏ زُدایی از ساختارها و سازوکارهای سیاست گذار و مجری، و امیدُزدایی و ناکارآمدنمایی و در نهایت روی‏گردانی مردم و از بین بردن سرمایه‏ اجتماعی نظام اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۹۷۰۷۳
|
۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علیانسب به ۱۶ آذر روز دانشجو اشاره کرد و گفت: این روز را به تمام دانشجویان تبریک عرض می کنیم، قشری که لازم مشکلات آن ها را باید درک و برطرف کنیم و از جمله مشکلات دانشجویان که گلایه و دغدغده دارند آینده شغلی این قشر جامعه است.

وی اضافه کرد: مسئولان در پذیرش دانشجویان باید دقت کنند چراکه باید بعد از فارغ التحصیلی نیاز به کار و حقوق دارند و لازم است با ید ظرفی تهای جامعه سنجش و برحسب آن پذیرش شوند .

حجت الاسلام علیانسب در ادامه به بحث جمعیتی ایران اشاره و بیان کرد: در سال ۹۱ مقام معظم رهبری به سیاست جمعیتی و مشکلات آن مطالب مهمی فرمودند که باید برای مسولان درس باشد بطوریکه ایشان فرمودند از این باره عذرخواهی می کنم و مسولین متوجه شدند توطئه بود که مسئولین بهداشت اطلاعات و آمار غلط داده بودند .

وی ادامه داد: با توجه به نفوذ دشمنان به بهداشت که در آمار رشد جمعیت را بزرگ نشان داده بودند که با تذکرات رهبر انقلاب دوباره بررسی شد که نتایج این بود که آمار غلط است و افراد کارشناس نفوذی هستند به حدی که برای ۲ نفر فوتی ۲ نفر تولد نداشتیم و جمعیت ایران رو به پیری وسالمندی است  که درآینده برای اداره امورات کشور با نیروی جوان با مشکل روبرو خواهیم بود و این تهدید امنیتی  است و برای وزارت بهداشت نامه نوشتند که باید سیاستهای جمعیتی را اصلاح کنند.

امام جمعه شربیان در ادامه گفت: برای حمایت از مشکلات بهداشتی و اجتماعی لازم است منابع مالی و حمایت های کلی در نظر گرفته شود و در راستای افزایش جمعیت با بازنگری و تصحیح قوانین و سازوکارهای لازم، برای بهبود شاخص ‏های رشد جمعیت به عنوان یکی از اصلی ترین مولفه های اقتدار ایران اسلامی تلاش مضاعف کنند.

ارسال نظرات