نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: مطالبات رهبر معظم انقلاب از جامعه دانشجویی مورد غفلت قرار نگیرد.
کد خبر: ۹۱۹۷۰۷۷
|
۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، فرا رسیدن روز دانشجو را به اقشار مختلف مردم به ویژه دانشگاهیان تبریک گفت و اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی از دانشجویان مطالبات مختلفی دارند که باید در راستای بازبینی این موارد اهتمام ورزید.

وی بر لزوم برچیدن بساط سیاست‌ورزی و سیاست‌زدگی از دانشگاه‌ها تاکید کرد و گفت: دانشجویان ضمن کناره‌گیری از حواشی سیاسی جامعه، باید مطالبات و منویات رهبر معظم انقلاب را مرد توجه قرار داد، چرا که در این صورت وضعیت دانشگاه‌ها چه بسا جامعه بهتر خواهد شد.

این مسوول با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی از قشر دانشجو کشورمان تولید علم و دانش را مطالبه می‌کنند، اضافه کرد:  این مهم را باید به صورت جدی مورد توجه قرار داد چرا که تولید علم مبتنی بر نیاز جامعه از جمله مهمترین وظایف دانشگاه‌هاست، که می‌تواند به توسعه کشور نیز بیشترین کمک را داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی استکبارستیزی را مهم‌ترین ویژگی دانشجویان انقلابی کشورمان دانست و خاطرنشان کرد: دانشجویان باید تاریخچه نام‌گذاری 16 آذر به عنوان روز دانشجو را مطالعه کرده و برای ادامه دادن راه شهدای دانشجو به صورت جدی اهتمام بورزند.

این مسوول آغاز نامنویسی از کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: فرمایشات رهبری در این زمینه باید نصب العین قرار گیرد کما اینکه در چند روز گذشته رهنمودهایی را هم در این ارتباط داشته‌اند.

انتهای پیام

ارسال نظرات