پاسخ محبت‌های مردم را با خدمت کردن می‌دهم

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به استقبال گرم مردم لرستان از وی و ابراز محبت آنها، گفت: بهترین پاسخ من به محبت مردم این است که خدمتی به هم استان‌ها صورت گیرد.
کد خبر: ۹۱۹۷۰۹۲
|
۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد رضا شاهرخی در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌آباد، از حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری و رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه کشور که در چند روز گذشته در تودیع و معارفه امام جمعه خرم‌آباد تلاش کردند تقدیر و تشکر کرد و گفت: مقام معظم رهبری با دقت و ظرافت این امر را تا به نتیجه رسیدن پیگیری کردند.

 

وی از زحمات نماینده پیشین ولی فقیه در لرستان تشکر کرد و افزود: حاج آقای میرعمادی خدمات ارزشمندی از جمله در حوزه فرهنگی در استان انجام دادند که جای تشکر دارد.

 

امام جمعه خرم‌آباد همچنین از کسانی که به شکل‌های مختلف در مراسم معارفه خود حضور داشته و یا پیام‌هایی ارسال کردند، تقدیر و تشکر کرد و از اینکه نتوانسته پاسخ محبت این افراد را بدهد عذر خواهی کرد. 

 

وی تاکید کرد: بهترین پاسخ من به محبت مردم این است که خدمتی به هم استان‌ها صورت گیرد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه به 16 آذر روز دانشجو اشاره و عنوان کرد: حدود 30 سال در جمع اساتید دانشگاه و دانشجویان بودم و انشالله به بیک مناسبتی در جمع دانشجویان حضور خواهم یافت و با آنها گفت‌‌وگو می‌کنم.

 

وی روز دانشجو را روز استکبار ستیزی دانست و گفت: 16 آذر روزی است که 4 ماه پس از کودتای ننگین سال 32 نیکسون رئیس جمهور وقت آمریکا در حمایت از رژیم ستمشاهی به ایران آمد و دانشجوها به این موضوع اعتراض کردند که نهایتا منجر به شهادت 3 تن از آنها شد.

 

شاهرخی در ادامه فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه معصومه(س) را تسلیت گفت و اظهار داشت: هجرت‌ها همواره به خاطر هدف بوده و دستاوردی داشته است و هجرت حضرت معصومه به قم نیز دستاوردی داشته است و می‌بینیم تشکیلات حوزه علمیه در کنار مرقد ایشان تشکیل شده که خدمات بزرگ و ارزشمندی به همراه داشته است.

 

خطیب نماز جمعه خرم‌آباد به دیدار اخیر خود با رهبر معظم انقلاب اشاره و عنوان کرد: در این دیدار ایشان ابتدا با توجه به اطلاعاتی که از لرستان داشتند به برخی موضوعات اشاره کردند و از برخی شخصیت‌ها اسم بردند و بعد سخنان خود را اینچنین آغاز کردند که از نظر ما خرم‌آباد مرکز استان لرستان یک مرکز تدین و انقلابی‌گری است.

 

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب، مردم لرستان را ارادتمند به سادات و اهل هنر فاخر دانستند، یادآور شد: رهبر معظم انقلاب خطاب به همه مسوولان و دستگاه‌ها تاکید داشتند که با جوان‌ها گرم بگیرید.

 

شایان ذکر است حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی روز گذشته در جلسه شورای اداری لرستان با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری و رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه کشور و جمعی از مسوولان به عنوان نماینده جدید ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد معرفی شد.

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات