یکی از مسئولان سپاه آذربایجان شرقی گفت: باید بیش از پیش آگاهانه و با چشم باز جریان جنگ اطلاعاتی دشمن را باور کنیم و به عنوان نیروی مدافع و پاسدار انقلاب با این جنگ اطلاعاتی مقابله کرده تا از خسارات عظیم مادی و معنوی جلوگیری کنیم.
کد خبر: ۹۱۹۷۱۱۵
|
۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، یونس آموده در دوره عرضی تهدیدات سایبری کارکنان سپاه آذرشهر، اظهار کرد: نباید به دشمن اجازه دهیم تا در محاسبات ما دخل و تصرف کند چراکه ما  احیاگران و تشکیل دهندگان تمدن اسلامی در دنیا هستیم و در مقابل این تفکر، دشمن نیز درصدد تغییر محاسبات و حرکات انقلابی و اسلامی ماست.

وی افزود: ما از مساله نفوذ در تفکرات حاکمان قبل از انقلاب در طول تاریخ بسیار ضربه دیده ایم و هر بار که افکار سست و تنبل حاکمان غرب گرا و غرب باور بر کشور حکومت کرده اند آن ابهت و عظمت ایران و اسلام را شکسته اند و این نکته فراموش نشود که فکر و هدف دشمن، بدون تعارف نابودی ما است و نباید دست کم گرفت.

آموده با اشاره به منویات و بیانات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، بیان کرد: این پیروزی هایی که در طول 40 سال گذشته به دست آمده نباید ما را مغرور و متکبر سازد و نباشد مثل جریان جنگ احد تنگه را رها کرده و در پی زرق و برق دنیا بوده و از دشمن غافل شویم و در نهایت باعث شکست و آسیب پذیری نظام و حکومت اسلامی شود.

وی اضافه کرد: دفاع صریح از ولایت امر مسلمین وظیفه همه ماست و تطهیر رژیم منحوس پهلوی که در قضایای اخیر شاهد آن بودیم نشان از غفلت ما از نظام و رهبری و انقلاب است، اینجاست که حضور فعال و موثر و غیر محافظه کارانه  ما در صحنه و میدان برای ما در قبال اسلام و انقلاب تکلیف است.

باید به عنوان مدافع انقلاب آگاهانه با دشمن مقابله کنیم

آموده در پایان به استفاده صحیح از فضای مجازی و سایبری اشاره کرد و گفت: دشمن از این عرصه بسیار خوب توانسته هدف شوم خود یعنی دین زدایی و خدا زدایی را در افکار ما راه دهد، حضور ما در این عرصه می تواند بی محابا و بی محاسبه و بدون برنامه باشد که بایستی به دنبال آن لغزش ها و ریزش های نیروی های ارزشی را نیز در نظر بگیریم، ولی حضور در این عرصه نه بی محابا بلکه همراه با برنامه و تمهیدات لازم و با بالا بردن سواد رسانه ای اشکال ندارد و همراه با موفقیت خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها