خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: راهیان نور به عنوان یک حرکت عظیم فرهنگی، ظرفیت مناسب برای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت و رفع شبهات دانش‌آموزان در این زمینه است.
کد خبر: ۹۱۹۷۱۲۸
|
۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳

راهیان نور ظرفیت مناسبی برای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت داردسرهنگ سیدجواد حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با اشاره به اهمیت نقش اردوی راهیان نور در میان دانش آموزان اظهار داشت: راهیان نور به عنوان یک حرکت عظیم فرهنگی، ظرفیت مناسب برای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت و رفع شبهات دانش‌آموزان در این زمینه است.

وی با اشاره به اعزام 300 دانش آموز دختر به مناطق عملیاتی جنوب افزود: دانش‌آموزان در این سفر معنوی از مناطق عملیاتی کربلای 4 و5 ، شلمچه، اروندکنار و یادمان شهدای عملیات های غرورآفرین جنوب بازدید می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر در خصوص  اهداف وتاثیرات اردوهای راهیان نور گفت: این برنامه فرهنگی با هدف آگاه‌سازی و آشنا کردن نسل جوان با رشادت‌ها و شجاعت‌های رزمندگان است.

وی ادامه داد: همچنین ترویج  ایثار و شهادت در جامعه و آشنایی نسل جدید با این مناطق از دیگر اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور است.

حسینی خاطرنشان کرد: در کنار بازدید از مناطق عملیاتی جنوب برنامه‌های مختلف فرهنگی و آموزشی برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات