جوانان تربیت شده در مسجد، وظیفه خود را می دانند

یادگار دفاع مقدس گفت: باید عاملی که باعث شد تا شهدا به این درجه برسند را بررسی کرد و آن را به نسل های امروز منتقل کرد تا جوانان ما بدانند می توان به آن مقامات دست یافت و برای آن تلاش کنند.
کد خبر: ۹۱۹۷۱۳۷
|
۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛  سردار صادقی از یادگاران دفاع مقدس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس در یادواره شهدای کوی رودکی و طالقانی شهر اراک که در مسجد امام حسین(ع) برگزار شد، گفت: جوانانی که در مساجد تربیت می شوند وظیفه خود را به خوبی می دانند و در فتنه های زمانه از ولی خود عقب نمانده و از او جلو هم نمی زنند. به همین دلیل است که مقام معظم رهبری هم در سخنرانی اخیر خود بر تقویت بسیج مساجد تاکید کردند.

وی ادامه داد: هر اتفاقی برای کشور اتفاق بیوفتد دیگر هرگز حوادث دوران دفاع مقدس اتفاق نخواهد افتاد. چرا که تبعیت رزمندگان دفاع مقدس از ولایت به جوانان امروز منتقل شده و قطعا در حوادث پیش رو هم دشمن را زمین‌گیر خواهیم کرد.

صادقی با اشاره به جنگ نرم دشمنان ایران اسلامی علیه جوانان کشور، گفت: در مقابل این جنگ نرم دشمن که به بیان رهبر انقلاب دشوار تر از جنگ سخت است، باید بتوان جوانان را در مساجد تربیت کرد تا بتوان در برابر تهاجم فرهنگی دشمن دوام آورد.

یادگار دفاع مقدس با بیان اینکه شهدا الگوی نسل جوان هستند، تصریح کرد: شهدا افرادی بودند که راه درست را از غلط تشخیص دادند و با تبعیت از ولی فقیه تا جایی پیش رفتند که در نهایت لایق شهادت شدند.

وی افزود: باید عاملی که باعث شد تا شهدا به این درجه برسند را بررسی کرد و آن را به نسل های امروز منتقل کرد تا جوانان ما بدانند می توان به آن مقامات دست یافت و برای آن تلاش کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار