پیام تبریک فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو

سردار حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با صدور پیامی ضمن پاسداشت 16 آذر روز دانشجو، یاد و خاطره شهدای مبارز برابر استکبار در سال 1332 را گرامی داشتند.
کد خبر: ۹۱۹۷۱۴۹
|
۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  سردار حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با صدور پیامی ضمن پاسداشت ۱۶ آذر روز دانشجو، یاد و خاطره شهدای مبارز برابر استکبار در سال ۱۳۳۲ را گرامی داشتند.

متن پیام فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان بدین شرح است:


مبداء همه تحولات و مقدرات یک کشور، دانشگاه است

امام خمینی (ره)


بی شک نعمت گرانقدر استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی مرهون جانفشانی دانشجویان و فرهیختگانی است که همواره در حرکت‌ها و جریان‌های انقلابی پیشرو بوده و سینه خود را در مقابل شرارت استعمار واستبداد سپر نموده اند و چنین روزی را با این عنوان با شهادت خود برای همیشه در تاریخ این سرزمین به ثبت رساندند.


وی افزود: ۱۶ آذر و روز دانشجو فرصتی ارزشمند برای بازنگری هویت انقلابی دانشجویان ایران اسلامی است. دانشجویانی که با آگاهی و بصیرت دینی و انقلابی و با الهام از سیره پیامبر اعظم (ص) و ائمه اطهار سلام الله علی‌ها خط سرخ شهادت را در مبارزه با استکبار و ظلم خط مشی و سرلوحه خود قرار داده اند.

سردار حسینی اظهار کرد: امسال در حالی ۱۶ آذر را گرامی می‌داریم که انقلاب اسلامی به عنوان فراگفتمان در میان گفتمان‌های رایج دنیا سیر تحولی خود را با حفظ خطوط و اصول انقلاب اسلامی طی نموده است و با ایستادگی در مقابل سیاست‌های استکباری غرب و شرق روز به روز با اتکا به خداوند متعال و بهره گیری از جوانان برومند این مرز و بوم به اقتدار و موفقیت‌های خود افزوده است که بی شک باید در عصر حاضر نیز با قدم برداشتن در راستای گام دوم انقلاب و روحیه جهادی و ورود به عرصه‌های مختلف کشور در راستای حل مسایل مردم و کشور با گفتمان سازی و مطالبه گری و حق مداری در جهت تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و رفع مشکلات مردم گام بردارند.


اینجانب با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای مبارز برابر استبداد و استکبار در روز ۱۶ آذر ۱۳۳۲ امیدوارم دانشجویان عزیز کشورمان ایران با عزم ملی و جهاد علمی زمینه ارتقاء سطح علمی کشور را در راستای اقتدار این نظام مقدس فراهم آورند.


سرتیپ دوم پاسدار سیدصادق حسینی

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار