خبرهای داغ:
معاون تهذیب مدرسه سفیران خاتم الانبیاء (ص)سنندج عنوان کرد:
معاون تهذیب مدرسه سفیران خاتم الانبیاء (ص)سنندج با اشاره به هجمه های علیه روحانیت، گفت: در حال حاضر در همین استان کردستان، اکثر مدیران، معاونین و اساتید حوزوی مستاجرند، چه رسد به طلاب، با وجود این برخی به دروغ از ثروت میلیاردی روحانیت و طلاب سخن به میان می آورند!!
کد خبر: ۹۱۹۷۱۷۲
|
۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵

به گزارش سرویس بسیج طلاب و روحانیون خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام سجاد کاوه در نشست بصیرتی با جمعی از طلاب مدرسه سفیران خاتم الانبیاء (ص) سنندج اظهار داشت: برخی از اشخاص بصورت مغرضانه، روحانی و طلبه را جزو قشر مرفه و بی درد می دانند که قضیه عکس این شایعات است.

معاون تهذیب مدرسه سفیران خاتم الانبیاء (ص)سنندج گفت: اگر کسانی که این شایعات را سهوا یا تعمدا علیه روحانیون و طلاب می سازند با دیده انصاف به زندگی این قشر نگاهی داشته باشند، متوجه می شوند که روحانیون و طلاب برای تامین حداقل معیشت زندگی خود در سختی هستند.

وی ادامه داد: بخشی از این شایعات هدفمند است و توسط افراد یا رسانه های معاند و برانداز نشر داده می شود که قصد دارند نگاه و باور مردم به حوزه های علمیه و  روحانییت را مخدوش و سیاه کنند.

حجت الاسلام کاوه عنوان کرد: متاسفانه کم کاری های رسانه ای و عدم اطلاع رسانی کافی درباره معرفی زندگی  روحانیت باعث رونق و نشر بیشتر این شایعات بی پایه و اساس شده است.

معاون تهذیب مدرسه سفیران خاتم الانبیاء (ص)سنندج ادامه داد: در حال حاضر در همین استان کردستان، حتی مدیران، معاونین و اساتید حوزوی اکثراً مستاجرند، با این وجود برخی به دروغ از ثروت های میلیاردی روحانیت و طلاب سخن به میان می آورند!!

وی خطاب به طلاب گفت: به زخم زبان های افراد مغرض در جامعه توجه نکنید، زیرا آنان می خواهند با این کار زمینه ناامیدی شما را ایجاد کنند که این همان خواسته دشمنان است.

ارسال نظرات