خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اظهار کرد: حفظ و حراست از منابع طبیعی وظیفه همه ما است و در این راستا طرح نهالکاری همگانی برای ایرانی سرسبز در سطح کشور و استان آذربایجان شرقی عملیاتی می شود.
کد خبر: ۹۱۹۷۲۰۶
|
۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم پس از غرس یک نهال گفت: محیط زیست از اهمیت و جایگاه فوق العاده ای برخوردار است و باید توجه ویژه ای به مسائل زیست محیطی داشته باشیم.

وی افزود: محیط زیست شامل آب، خاک، مراتع و جنگلها می باشد، بایستی در همه این موارد به وظایف قانونی، اخلاقی و شرعی خود عمل کنیم.

حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: خاک، مراتع و جنگلها نقش بسزایی در مسائل زیست محیطی و سلامت هوا ایفا می کنند.

وی گفت: آب مایه حیات است و بدون آب زندگی بر روی کره خاکی امکان پذیر نخواهد بود، اما اهمیت خاک کمتر از منابع آبی نیست.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز اظهار کرد: حفظ و حراست از خاک، آب، مراتع و جنگلها و به طور کلی حفاظت از منابع طبیعی باید اولویت اصلی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان باشد.

حجت الاسلام آل هاشم افزود: نهال کاری در راستای حفاظت از مراتع و جنگلها کار بسیار خوب و ارزشمندی است که امروز همزمان با روز جهانی خاک در کشور اجرا می شود.

وی اظهار کرد: حفظ و حراست از منابع طبیعی وظیفه همه ما است و در این راستا طرح نهالکاری همگانی برای ایرانی سرسبز در سطح کشور و استان آذربایجان شرقی عملیاتی می شود.

ارسال نظرات