مشاور عالی فرماندهی کل سپاه در بهشهر تاکید کرد:
مشاور عالی فرماندهی کل سپاه بر لزوم هوشیاری در برابر شبکه‌های سازماندهی شده ضدانقلاب تاکید کرد.
کد خبر: ۹۱۹۷۲۱۹
|
۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سردار مرتضی قربانی شامگاه جمعه در مراسم دومین سالگرد شهادت سردار ییلاقی در مصلای بزرگ بهشهر گفت: تلاش برای زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا نیازمند مجاهدت و فرهنگ سازی مناسب است.

سردار قربانی افزود:امام راحل انقلاب را با عزت و کرامت خود به منصه ظهور رساند و فرزندان این مرزوبوم و سردار ییلاقی ها از جان گذشتند تا انقلاب پایدار بماند.

مشاور رییس ستاد نیروهای مسلح کشور، با بیان اینکه مازندرانی ها جانانه در طول هشت سال دفاع مقدس ایستادند؛ یادآور شد: سردار ییلاقی از فرمانده خط شکن بوده و این سردار لشکر اسلام از ابتدای انقلاب تا زمان شهادت برای انقلاب و اسلام تلاش کرد و باید زندگی فردی و اجتماعی ایشان الگوسازی شود.

سردار قربانی با اشاره به اغتشاشات اخیر خاطر نشان کرد: هنوز بعد از ۴۰سال از انقلاب، ضد انقلاب،آشوبگر و اشرار میگیریم که از طریق شبکه منسجم سازماندهی شدند و باید با هوشیاری بیشتری در قبال آنان وارد میدان شد.

این فرمانده لشکر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس یادآور شد: ایستادگی شهدا به امر امام و ولی امر موجب باز پس گیری خرمشهر شد و در طول هشت سال دفاع مقدس رزمندگان ما در همه شرایط را جانانه جنگیدند.

سردار قربانی تصریح کرد: گاهی اوقات آب، نان، تجهیزات و امکانات نداشتیم اما حکم امام و پشتیبانی امام را داشتیم و همین ولایتمداری و گوش بفرمان ولی فقیه بودن موجب پیروزی ما بر دشمن شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها