خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه سرخه با اشاره بر اهمیت اردو‌های راهیان نور گفت: مسئولین نباید اجازه دهند این حماسه دست خوش فراموشی و تحریف شود.
کد خبر: ۹۱۹۷۲۲۷
|
۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سرخه، حجت الاسلام والسلمین حسین ابوالقاسمی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه سرخه با اشاره به دو آسیب و خطر بزرگ در جامعه گفت: فراموشی و تحریف دو آسیب و خطر بزرگی هستند که در کمین هر حادثه بزرگ تاریخی قرار دارد. نخبگان، فرزانگان و دست اندرکاران عرصه دفاع مقدس، با شناساندن دقیق این ذخیره و گنجینه فرهنگی اجازه ندهند این حماسه دست خوش فراموشی و تحریف شود.
وی با تشکر از برپایی کاروان‌های راهیان نور بیان داشت: این سنت بسیار حسنه و ستودنی، حرکت بسیار با برکتی است که از چندین سال گذشته در قالب کاروان‌های راهیان نور آغاز شده و باید همچنان ادامه یابد، ملت ایران هرگز نباید مقطع حساس، تاریخی و پرافتخار دوران دفاع مقدس را فراموش کند.
ابوالقاسمی افزود: در هرکدام از مناطق عملیاتی قضایایی اتفاق افتاده که آن سرزمین‌ها را مقدس کرده است.
وی اظهار داشت: امروز شرکت در مجموعه زائران خاک خونین شلمچه برای بزرگداشت یاد و نام شهیدان و مردان و زنان بزرگی است که با خون خود، با جهاد و همت خود، با عزم و اراده خود کربلای ایران را رقم زدند.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه سرخه با اشاره به برپایی اردو‌های راهیان نور دانش آموزی گفت: با برپایی این اردو‌ها برای دانش آموزان بسیار آموزنده و یادآور جهاد و استقامت و از خود گذشتگی جوانان این مرز و بوم است و با ایجاد روحیه جهاد و شهادت برای آنان موجب استواری در راه اسلام و ایمان و دستاورد‌های انقلاب می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها