نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

با مدیریت جهادی می توان به ارزش‌ها انقلاب اسلامی تداوم بخشید

حجت الاسلام اکبرپور نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: هدف از مدیریت جهادی تداوم بخشی به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۹۷۲۶۴
|
۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، حجت الاسلام علی اکبرپور نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در کارگاه مدیران جهادی استان که در زاهدان برگزار شد،گفت: هدف از مدیریت جهادی تداوم بخشی به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وی بابیان اینکه در این راستا باید مبنای کار مدیران، نخست مبارزه با موانع مدیریت جهادی در امور باشد، اظهار کرد: در بحث مبارزه با موانع باید نخست موانع را بشناسیم، که موانع مدیریت جهادی چیست تا برای پیشگیری از آن اقدام کنیم.

وی با اشاره به اینکه با روحیه جهادی است که موانع برطرف می‌شود، افزود: روحیه جهادی یک لازمه در مدیریت کشور است و امام خمینی (ره) نیز از همان ابتدای پیروزی انقلاب، دستور تشکیل نهاد‌ها و سازمان‌های جهادی را صادر کردند که البته تأکید مقام معظم رهبری نیز هموراه بر ارتقای روحیه جهادی بوده و هست.

حجت الاسلام اکبرپور تصریح کرد: اگر قرار است اقتصاد مقاومتی در کشور محقق شود باید ابتدا روحیه جهادی از مدیران اجرایی کشور آغاز و سپس در جامعه نیز نهادینه شود.
ارسال نظرات