خبرهای داغ:
معبودی گفت: از برنامه های تقویت ستون پنجم دشمن انتخابات در پیش رو است، دشمن می خواهد ستون های خود را در مجلس تقویت کند و این اقدام را با حمله به شورای نگهبان که یک نهاد انقلابی است شروع کرده است.
کد خبر: ۹۱۹۷۲۹۶
|
۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین حجت الاسلام معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در جمع اعضای سپاه صاحب الامر(ع) استان قزوین اظهار کرد: ما یک کشور انقلابی هستیم که به تعبیر مفام معظم رهبری در برابر غرب و شرق یک ایده جدید را مطرح نمودیم و دنیا را از حالت دو قطبی خارج کردیم.

وی ادامه داد: با انقلابی که در ایران اسلامی شکل گرفت دست بسیاری از کشور ها از دارای های این کشور قطع شد و بدهی است که اینان دست به دشمنی علیه ما بزنند و دائم به دنبال ئوطئه باشند.

این مسول تبیین کرد: از طرح های دشمنان برای ما که پیش از سال 92 مطرح کردند طرح دولت شکست خورده بود که توسط محققی به نام مکس مطرح گردید و به این ترتیب بود که در نسل چهارم جنگ ها کاری کنند که رقیب اهداف و برنامه های دشمن خود را بپذیرد.

معبودی بیان کرد: ابزار این جنگ سلاح و تجهیزات و از بین بردن قدرت ملی یک کشور نیست بلکه ایجاد رخنه در اراده ها شرط این اقدام است و و با تزلزل اراده و ایجاد ناآرامی در کشور مقصد محقق می شود.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اذعان کرد: از شیوه های دشمنان برای انجام این هدف شاخه شاخه کردن دولت ها می باشد، دقیقا همان کاری که در سوریه، عراق ، لیبی و در ایران دنبال می کنند.

دشمن در ایران به دنبال مضموع حاکمیت دو گانه است، به این صورت که به اغتشاشات و ناآرامی ها دامن می زند و در مناطق خاصی از کشور ناامنی ایجاد می کند و در بخش حاکمیتی هم تفکرات انحرافی را در اصول و مبانی اندیشه مسوولین ایجاد می نمایند.

این مسول بیان کرد: دشمن می خواهد در کشور ذائقه ها را تغییر دهد و مردم را به دو دسته مرفه و آسیب پذیر تقسیم نمایند، با این روش می خواهند مبانی اندیشه امام را کم رنگ کند و به همین خاطر هم رهبر معظم انقلاب همواره به اصول فکری معمار کبیر انقلاب اشاره می کنند.


معبودی بیان کرد: راه حل نهایی دشمن ایجاد ستون پنجم در داخل کشور است که نتیجه اش می شود به هدف رسیدن دشمن با یک دولت شکست خورده که به راحتی استقلال خود را از دست می دهد و زمینه را برای حضور نیروهای خارجی فراهم می کند . دشمن به دنبال این است که با ستون پنجم دولت شکست خورده را در کشور شکل دهد.


مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: از برنامه های تقویت ستون پنجم دشمن انتخابات در پیش رو است، دشمن می خواهد ستون های خود را در مجلس تقویت کند و این اقدام را با حمله به شورای نگهبان که یک نهاد انقلابی است شروع کرده است.


وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به این مسئله که متغیر های زیادی روی انتخابات تاثیر دارد گفت: گرانی بنزین، مفاسد اقتصادی، کاهش ارزش پول ملی، نا کارآمدی دولت و یا ناکار آمد جلوه دادن آن همه و همه روی آرا مردم تاثیر دارد .


104/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها