خبرهای داغ:
به گزارش روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج دزفول مسئول فرهنگی هنری ناحیه مقاومت بسیج دزفول از برگزاری کنگره ملی شهیده عصمت پورانوری شهیده‌ی دزفولی و شاخص کشوری و ۱۶۷۴ شهید زن استان خوزستان سه شنبه ۱۹ آذر ماه در حسینیه ثارالله دزفول خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۷۳۱۸
|
۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸

سرهنگ دوم پاسدار امیر قمرزاده مسئول فرهنگی هنری ناحیه مقاومت بسیج دزفول در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول اظهار با بیان اینکه شهیده عصمت پورانوری از طرف سازمان بسیج مستضعفین و دفتر حفظ آثار به عنوان شهیده شاخص سال ۹۸ کشور انتخاب و معرفی شده است اظهار کرد : ساختار و معیارهای انتخاب شهدای شاخص با بررسی آثار و نقاط برجسته شخصیت شهدا با محوریت تأثیر در موضوعات اجتماعی و فرهنگی معین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه زندگینامه شهیده عصمت پورانوری با نویسندگی آذرنگ جهت نوشتن تقریظی بر آن به مقام معظم رهبری تقدیم شده است گفت : یکی از ویژگی‌های بارز جهت انتخاب شهیده عصمت پورانوری به عنوان شهیده شاخص سال کشور عفاف و حجاب است چرا که این موضوع در در حال حاضر یکی از موضوعات اجتماعی جامعه ما بوده و در مسیر زندگی شهیده پورانوری کاملا مشاهده شده است.

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه دزفول در ادامه هدف از برگزاری کنگره ملی شهیده عصمت پورانوری را نشر و انتقال پیام در زمینه عفاف و حجاب در نسل‌های بعدی بیان کرد و افزود : این کنگره روز سه شنبه ۱۹ آذرماه در حسینیه ثارالله برگزار میشود که سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور به عنوان سخنران این کنگره دعوت شده است.

وی در پایان گفت: لازم به توضیح است خانم فاطمه عبادی نفر اول مسابقه تلویزیونی عصر جدید نیز به این کنگره دعوت شده تا با هنر شیشه و شن زندگی شهیده عصمت پورانوری را به تصویر بکشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها