ناحیه سپاه امام علی علیه السلام شهرستان تنگستان با صدور بیانیه ای ضمن تقدیر از همراهی و همیاری قشرهای مردم و مسئولین استانی و شهرستانی در برگزاری باشکوه یادواره سرداران و 200 شهید این شهرستان، این اقدام انقلابی را نشأت گرفته از دل های پیوند خورده مردم و مسئولین با شهدا و آرمان های والای آن ها دانست.
کد خبر: ۹۱۹۷۳۳۷
|
۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، در این بیانیه آمده است: پیوند وثیق و هوشمندانه بدنه اجتماعی و مردمی با آرمان های شهداء، نه تنها به محاق نسیان نرفته که به شکل فزاینده تر از گذشته در شورو شعور، عمیق و گسترده تر گشته است.

این بیانیه می افزاید: حضور با شکوه و ابراز احساسات گرم و بی شائبه مردم در ۱۴ آذر ماه ۹۸ در مصلی جمعه شهر اهرم، نشان داد که آن اشک های جاری بر گونه ها در رثای شهداء تنگستان، نماینده و نمایاننده فهمی ژرف از صراط المستقیمی است که امام شهیدان به الهام از آموزگار شهادت، برای آنان ترسیم کرده است.
  این بیانیه تاکید دارد: امروز خدا را شاکریم و مفتخریم که نسل جنگ نادیده امروز، کمتر از دیروزیان عاشق مکتب شهادت و دفاع نبوده و تمام قد از استقلال و شرف این مرز و بوم دفاع خواهند کرد و به حق آنچه ضامن امنیت، عزت، استقلال و تمامیت ارضی این مرز و بوم است، همین دل های محکم،شیدا و آگاهی است که بسان بنیانی مرصوص، انقلاب را از همه خطرات می رهاند و به سمت نقطه امیدوار کننده تر ظهور مهدوی، رهنمون می سازد.
در این بیانیه ضمن تقدیر از همه تلاشها و کوششهای صورت گرفته در مسیر برپایی این حرکت بزرگ فرهنگی از حضور ،همفکری و مساعدت خانواده معظم و معزز شهدا و ایثارگران، اعضای شورای تامین و اداری شهرستان در راس فرماندار شهرستان و حافظان نظم وامنیت و همرزمان در فرماندهی انتظامی شهرستان همچنین بخشداران بخش دلوار و مرکزی و نیزدهیاران و شورای اسلامی شهرستان تنگستان همچنین شهرداران دلوار،آباد و علی الخصوص شهرداری شهر اهرم که میزبان مراسم بوده و نهایت تلاش و همکاری را با ستاد یادواره داشتند همچنین ادارات و مراکز دانشگاهی آزاد و علمی کاربردی واحد تنگستان و نیز تعاونی لنج داران و گمرکات بوالخیر و دلوار و حضور گرم و صمیمانه آحاد مردم و مسئولین استانی و شهرستانی که زمینه برپایی و توفیق برگزاری چهارمین یادواره شهدا را فراهم کرده و یاری نمودند را صمیمانه ارج نهاده و مراتب سپاس خود را نثار دل شهدایی تک تک شما عزیزان می کنیم.
این بیانیه خاطر نشان دارد: به امید ثابت قدم بودن در مسیر شهدا و آرمانهای والای آنها از خدای شهیدان می خواهیم که همواره ما را در طی طریق پاک شهداء دچار تردید ننموده و با تاسی از ولی فقیه و بسان اهل یقین، توفیق تداوم راه شهیدان را نصیب مان کند . انشا الله .
… و دفاع همچنان باقی است.

ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام علی(ع) شهرستان تنگستان

انتهای پیام/

ارسال نظرات