نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه سمنان:

اتفاقات اخیر حاصل بی تدبیری مسئولین داخلی مربوطه و کینه توزی دشمنان خارجی بود

نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه سمنان گفت: اتفاقات اخیر حاصل بی تدبیری مسئولین داخلی مربوطه و کینه توزی دشمنان خارجی بود و به همین دلیل از نهاد های حمایتی درخواست داریم که آسیب دیدگان و فریب خوردگان حوادث اخیر و خانواده های آنان را تحت پوشش خود قرار دهند تا شاید اندکی از درد های آنان در آینده کاسته شود.
کد خبر: ۹۱۹۷۳۵۷
|
۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹
اتفاقات اخیر حاصل بی تدبیری مسئولین داخلی مربوطه و کینه توزی دشمنان خارجی بودبه گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، امیرمحمد اوجانی نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه سمنان سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان سمنان بوده است که متن سخنرانی وی به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
دانشجویان، ذخایر این ملت هستند. مقررات مملکت ما در آتیه، بدست دانشجویان امروز است یعنی همه شعونات مختلف کشور در دست دانشجویان است که آتیه کشور را آن‌ها باید اداره کنند (بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره))
نظام مقدس جمهوری اسلامی که بر پایه مردم سالاری دینی بنا شده است، در طول چهار دهه عمر با برکت خود و نیز در کامیابی ها، همواره خود را مدیون نصرت الهی و حضور همه جانبه مردم در همه عرصه‌ها میداند.
مردمی با بصیرت و زمان شناس که در برهه‌های مختلف زمانی و علی رغم همه سختی ها، در بطن حوادث قرار گرفتند و با اعالم حمایت خود از اصل نظام و ولایت فقیه باعث گذار از بحران‌ها و تقویت نظام شدند.
گواه سخنان ما در سطور بالا، راهپیمایی‌های باشکوه مردمی در هفته‌های اخیر است. راهپیمایی‌هایی که به سبب اعلام برائت مردم از اغتشاش گران و دشمنان این انقلاب انجام شد. راهپیمایی‌هایی که در آن عشق به ایران و انقلاب اسلامی موج میزد.
لیکن در حین این راهپیمایی‌ها، مردم از عدم رضایت خود، نسبت به ناکارآمدی سیاست‌ها و عملکرد‌های ضعیف بعضی دستگاه‌ها سخن میگفتند و از اینکه در تصمیم افزایش قیمت بنزین نا مَحرم و بی اهمیت پنداشته شده اند، ناراضی بودند.
وزیر نفت که یک هفته قبل از این موضوع، افزایش قیمت بنزین را تکذیب کرد تنها با گذشت چند روز برخلاف گفته ایشان افزایش سه برابری بنزین را شاهد بودیم. شیوه اطالع رسانی این خبر به مردم و اظهار نظر تعجب آور و جالب رئیس جمهور مبنی بر بی اطالع بودن از زمان گرانی بنزین، به عنوان فرد نخست اجرایی کشور، باعث ناراحتی مردم شده است. مردم شریف و انقالبی ما، از بی تدبیری و دروغ پردازی‌های مسئولان دولتی گله‌مند و ناراحت اند. منتخبان مردم، مردم ناراضی اند.
در پی افزایش قیمت بنزین آن هم به این شکل، عده‌ای فرصت طلب داخلی و خارجی را، که همیشه مترصد فرصتی هستند تا نا امنی و آشوب را به کف خیابان‌های ایران بازگردانند، ترغیب کرد تا از این
فرصت به وجود آمده توسط مسئولین بی کفایت، کمال بهره را برده و با فریب جمعی از مردم ناراضی و تطمیع عده‌ای از اشرار، دست به آشوب‌های خیابانی بزنند و به خیال خام خود در صدد این بودند که ایران را از لحاظ سیاسی و امنیتی، شبیه به عراق و لبنان، ناپایدار کنند و از این طریق منافع اربابان عبری عربی غربی خود را تامین نمایند که باز هم با بیداری و هوشیاری مردم همیشه در صحنه و تدبیر و موضع گیری به حق مقام معظم رهبری، سدی نفوذ ناپذیر در برابر این خواسته‌های اهریمنی تشکیل شد.
بسیج دانشجویی دانشگاه سمنان به عنوان یک تشکل انقلابی، که همواره خود را در کنار مردم می‌بیند از قوه قضائیه تقاضا دارد که علاوه بر محاکمه اغتشاش گران و برخورد مبتنی بر رأفت اسالمی با مردم فریب خورده، با مسببین این بی تدبیری‌ها و نابسامانی‌ها، که باعث تحمیل هزینه‌های مادی و معنوی بر کشور شده اند، برخورد قضائی صورت بگیرد.
همچنین کسانی را که شش سال پیش با استدلالی سخیف، کارت سوخت را حذف کردند و باعث تحمیل خساراتی سنگین به کشور شدند و نیز امر افزایش قیمت بنزین را به شیوه‌ای ناصحیح به مردم اطلاع رسانی نمودند، بازخواست قضایی کند.
اتفاقات اخیر حاصل بی تدبیری مسئولین داخلی مربوطه و کینه توزی دشمنان خارجی بود و به همین دلیل از نهاد‌های حمایتی درخواست داریم که آسیب دیدگان و فریب خوردگان حوادث اخیر و خانواده‌های آنان را تحت پوشش خود قرار دهند تا شاید اندکی از درد‌های آنان در آینده کاسته شود.
و، اما با اقتدا به پیشوای عدالت، امام علی (ع) که فرمودند:((حق شما بر من، این است که هیچ رازی را از شما پنهان ندارم و هیچ حرفی را از شما پنهان نکنم، مگر در جنگ و مسائل جنگ و مسائلی که با دشمن طرف هستیم))
برادران، خدمت به مردم و عدم پرده پوشی از آنان را سر لوحه‌ی امورات خود قرار دهید. دانشجویان بیدار و آگاه اند. مبادا به دنبال منافع شخصی و گروهی خود باشید. اگر گاهی طعنه و تذکری شنیدید به دل نگیرید که دانشجو موذن جامعه است.
در همین راستا، پیرو اخبار منتشر شده اخیر، مبنی بر انحرا ف. بودجه ۷۵ درصدی شهرداری سمنان و شایعات پیرامون آن و عدم نظارت شورای شهر، شفاف سازی در این موارد را از جانب مسئولین مربوطه، مطالبه میکنیم.
ما با آغوشی باز، بی صبرانه منتظر حضور شما در دانشگاه‌ها به منظور تنویر امور، برای مردم شریف سمنان هستیم؛ و در اخر، یادی کنیم از شهدای امنیت که در راستای آرامش و امنیت کشور عزیزمان ایران از جان شیرین خود گذشتند و به لقا الله پیوستند َ. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار