سردبیر نشریه کنگره گفت: طبق جلساتی که با فرمانده سپاه روح الله و دبیر کل کنگره شهدای استان داشتیم مقرر شد کلیه ساختارهای موجود در تیم نشریه حفظ شود و این نشریه به شکل فصلنامه ادامه پیدا کند تا هم این ارتباط به دست آمده اعضا با ستاد کنگره قطع نشود و هم بتوان سایر اقدامات ارزشمند کنگره در گام دوم را به تصویر بکشیم.
کد خبر: ۹۱۹۷۳۷۵
|
۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ سردبیر نشریه کنگره با بیان اینکه توزیع در بین نخبگان،مهمانان خارج از استان،کمیته ها،ادارات و نهادها برای نشریه در نظر گرفته شد گفت: بیش از ۶۰ نفر در نشریه کنگره ما را یاری دادند که در حوزه های نویسندگی،گرافیک،عکاسی و خبر فعالیت داشتند.

 وی ادامه داد: تیم تخصصی نشریه در یک دوره فشرده توسط مربی های مجرب آموزش دید و برخی از افرادی که در نشریه قلم زدند می توان آنها را قلم اولی به حساب آورد که این هم یکی از دستاوردهای هنری کنگره محسوب می شود.که به جوانان زیادی این فرصت را داد تا بتوانند استعدادهای قلمی خود را به رخ بکشانند.

شعبانی با اشاره به اینکه برای تهیه نشریه از کلیه ظرفیت های بومی استفاده شد و ما تنها سعی کردیم برای آموزش فشرده نویسندگان از مربی های غیر بومی استفاده کنیم افزود: علیرغم اینکه زمان محدودی برای تهیه نشریه داشتیم اما توانستیم به تمام اهداف مدنظر دست پیدا کنیم و می توان گفت تهیه نشریه در این مدت زمانی یک اقدام جهادی بود که شکل گرفت.

سردبیر نشریه کنگره با اشاره به ادامه مسیر نشریه در گام دوم انقلاب بیان داشت: طبق جلساتی که با فرمانده سپاه روح الله و دبیر کل کنگره شهدای استان داشتیم مقرر شد کلیه ساختارهای موجود در تیم نشریه حفظ شود و این نشریه به شکل فصلنامه ادامه پیدا کند تا هم این ارتباط به دست آمده اعضا با ستاد کنگره قطع نشود و هم بتوان سایر اقدامات ارزشمند کنگره در گام دوم را به تصویر بکشیم

وی در این خصوص تصریح کرد: همچنین نشریه کنگره در شماره های آتی از ناگفته هایی که در شماره اول گفته نشده مطالبی ارزشمند منتشر خواهد کرد که پیش بینی می شود با استقبال خوبی مواجه شود.

شعبانی خاطر نشان کرد: مراسم امروز که به پاس زحمات ارزشمند تیم نشریه اگرچه خیلی مختصر بود و هدیه ما به سایر دوستان تنها یک کتاب بود ولی هدف از برگزاری این مراسم تجلیلی کوتاه از زحمات شبانه روز این تیم تخصصی بود که امیدواریم دوستان نتیجه زحمات خود را از امام و شهدای انقلاب اسلامی دریافت کنند.

 در پایان از کلیه دست‌اندرکاران نشریه کنگره با کتاب "نفس های خردلی" مجموع خاطرات سرهنگ علی جلالی فراهانی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات