خبرهای داغ:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اشنویه:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اشنویه گفت: ظرفیت‌های نهفته در فضای مجازی همچنان ناشناخته بوده و از آن استفاده نمی‌شود.
کد خبر: ۹۱۹۷۳۸۸
|
۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اشنویه، حجت‌الاسلام وحید شعیبی عصر امروز در گردهمایی ترویجی تبیینی فرهنگ نهادی، که در این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: تقویت اعتقادات، باورهای دینی و اخلاقی موثرترین راهکار مصونیت در برابر تهدیدات و آسیب‌های فضای مجازی است.

وی ضمن عرض تسلیت به مناسبت وفات کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س)، تبیین جایگاه و شان آن حضرت مبنی بر شفیع بودن و مقام شفاعت ایشان و سفارش امام رضا (ع) و امام جواد (ع) بر زیارت ایشان در قم که پاداش بهشت به دنبال دارد، افزود: از ظرفیت فضای مجازی باید برای شناساندن اهل بیت (ع) استفاده شود.

 این مسوول دسترسی سریع به اخبار و اطلاعات در تمامی زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی و امکان تبلیغات ارزش‌ها و معارف را از نکات مثبت فضای مجازی دانست و در مقابل وقت‌گیر بودن، تضعیف بنیان خانواده، آموزش‌های مخرب و ... را از تهدیدات و آسیب‌های فضای مجازی برشمرد.

وی در ادامه به نقش تخریبی فضای مجازی در جریانات اخیر که پس از بالا رفتن قیمت بنزین در کشور به وقوع پیوست، اشاره کرد و گفت: دشمنان نظام و انقلاب از مدت‌ها پیش برنامه ریزی کرده بودند که آشوب‌هایی را از اوایل دی ماه در کشور به راه بیندازند و با ادامه این آشوب‌ها نهایتا به قول خودشان در 22 بهمن کار نظام را یک‌سره کنند که افزایش نرخ بنزین بهانه‌ای شد تا این سناریوی از پیش تعیین شده را زودتر به مرحله اجرا درآورند و در این راه به کمک فضای مجازی به آموزش اغتشاش و ساخت بمب‌های دستی و تخریب اموال عمومی و دولتی پرداختند.

این مسوول اضافه کرد: در این رهگذر متاسفانه خسارات چشمگیری هم به اماکن عمومی و دولتی وارد آوردند ولی خوشبختانه ورود به موقع رهبر معظم انقلاب به این قضیه، هوشیاری نیروهای نظامی و انتظامی و بصیرت مردم باز هم نقشه دشمنان را خنثی کرد و آنها را در رسیدن به اهداف شوم‌شان ناکام گذاشت.

وی در ادامه به راهکارهای مقابله با تهدیدات و آسیب‌های فضای مجازی پرداخت، برنامه‌ریزی صحیح و دقیق برای همسر و فرزندان، تولید محتوای مناسب، آگاهی دادن به مخاطب، تقویت اعتقادات و باورهای دینی و اخلاقی را از عمده راهکارهای مقابله با تهدیدات و آسیب‌های فضای مجازی دانست.

انتهای پیام

ارسال نظرات