خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا در شورای شهر گرگان:

خدمت به مردم پایه و اساس وجودی ماست/ نوکری مردم باور قلبی سپاه است

سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی ؛ فرمانده سپاه نینوا با حضور در صحن علنی شورای شهر گرگان گفت :در یک حکومت اسلامی پایه و اساس نوکری مردم اند  و من چندین بار به دوستان مدیریت شهری چه فردی و چه گروهی گفتم کار ها را کوچک نشمارید چون مردم اینها را می بینند و خدمات شما را لمس می کنند
کد خبر: ۹۱۹۷۳۹۶
|
۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی ؛ فرمانده سپاه نینوا در یکصد و نود و هشتمین جلسه شورای اشلامی شهر گرگان گفت : خدمت به مردم ، جامعه را امیدوار و دشمنان را ناامید می کند که در خدمت به مردم نباید به گرایش ها قائل بود و ضرورت دارد ملی فکر کرد.

معروفی افزود : اگر مردم زیبایی خدمات اجتماعی را ببینند به آینده کشور امیدوارتر می شوند و پی میبرند مسئولین درستی انتخاب کرده اند.

فرمانده سپاه نینوا اظهار کرد : خیلی ها فکر میکنند اینکه میگوییم باید نوکر مردم بود یک شعار است در حالی که چنین نیست و ما بر اساس باور قلبی خواستار خدمت به مردم هستیم.

این یادگار گرانقدر دوران دفاع مقدس افزود: برخی اوقات شاید نشود مطالبه مردم را عملی کرد اما حداقل باید سعی کنیم تا جایی که می توانیم در احقاق مطالبه مردم بکوشیم تا جامعه بداند ما تلاش خود را کردیم و کم نگذاشتیم.

معروفی خاطر نشان کرد : در حوادث اخیر هرچند دشمنان با تمام قوا به میدان آمدند و خواستند کشور را به هم بریزند اما همه دست به دست هم دادیم تا امنیت مردم خدشه دار نشود.

فرمانده سپاه نینوا گفت : همانطوری که مراقب مردم و امنیت آنها هستیم ، در کنار آن گفتیم حاضریم کمبود نیروی انسانی جهت کنترل و نظارت بر قیمت ها در اختیار ارگان های ذی ربط قرار بدهیم.

سردار معروفی خاطر نشان کرد : هدف گذاری آمریکا و سیاست آنها در قبال ما و منطقه غرب آسیا یکی است و تفاوتی بین ترامپ و اوباما وجود ندارد و موضوعی که از فتنه ۹۶ در دستور کار دشمن قرار گرفت مشغول کردن اصنافی بود که منجر به بهم ریختن کشور شود.

وی گفت: در یک حکومت اسلامی پایه و اساس نوکری مردم اند  و من چندین بار به دوستان مدیریت شهری چه فردی و چه گروهی گفتم کار ها را کوچک نشمارید چون مردم اینها را می بینند و خدمات شما را لمس می کنند

فرمانده سپاه نینوا تاکید کرد : مردم سختی های معیشتی را تحمل می کنند اما فساد را برنمی تابند و به مفاسد در هر حوزه ای حساس اند که حق هم دارند.

این مقام مسئول بیان داشت : من به مردم وعده دادم در انجیراب و اوزینه دو سالن ورزشی برای آنها بسازیم و از شما میخواهم در این پروژه ها ما را یاری کنید.

معروفی اظهار داشت: در ایام شهادت حضرت زهرا (س) یک شهید خوشنام در حسینیه عاشقان ثار الله (ع)‌ سپاه نینوا دفن خواهد شد و من به شما که منتخب مردم هستید می گویم که این حسینیه متعلق به مردم است.

فرمانده سپاه نینوا  بیان داشت : در حواشی شهر گرگان نیاز به یک حرکت انقلابی و جهادی داریم و اگر سر میز و مسئولیت   قهر و دعوا نکنیم می توانیم سریعا مشکلات را رفع کنیم .

وی بیان داشت : در زمانی که دشمنان به دنبال غروب ارزش های انسانی اند و به دنبال نابودی فرهنگ اصیل اسلام ناب محمدی ما هستند ما باید حوزه های فرهنگی را در فعالیت های خود لحاظ کنیم تا با یک ابتکار و انگیزه درست عملیات روانی دشمن را خنثی کنیم.

سردار معروفی ضمن تقدیر از عملکرد فعالین رسانه ای استان بیان داشت : من ۶ سال معاون فرهنگی نیروی زمینی سپاه بودم و به لحاظ رسانه ای توجیه هستم و قسم میخورم فعالین رسانه استان گلستان بچه های عاقل اند که عقلانی قلم می زنند.

فرمانده سپاه نینوا در پایان بیان کرد : آیت الله علوی گرگانی در دیدار های متعدد به من گفتند تدبیری در حوزه عفاف و حجاب بکنید تا وجهه دارالمونینی گرگان از بین نرود و من هم از شما اعضای شورای شهر میخواهم بیاید فکر کنیم چه کار باید کرد که به مروج حجاب فاطمی باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار