مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از مدیریت جهادی در عرصه‌های پیشرفت و تعالی کشور گفت: وجود روحیه انقلابی و اعتماد به نفس در بین جوانان نیاز امروز جامعه اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۹۷۳۹۹
|
۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسن کاملی فر در همایش روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی مراغه  افزود: امروز همه ظرفیت ها و نیروی انسانی جوان و خلاق برای موفقیت و تعالی کشور مهیاست.

وی با اشاره به چشم اندازهای گام دوم انقلاب ادامه داد: براساس رهنمودهای رهبری، اساسی و مهم ترین جهاد در زمان کنونی، ایجاد امید در بین جوانان است چراکه وجود روحیه انقلابی و اعتماد به نفس در بین جوانان نیاز امروز جامعه اسلامی است.

حجت الاسلام کاملی فر اضافه کرد: قدرت کنونی، نفوذ روزافزون در منطقه، قدرت دفاعی و حتی اقتصادی کشورمان در سال های اخیر با رویحه انقلابی و اعتماد به نفس فرزندان این مرز و بوم شکل گرفته و محقق شده است.

وی گفت: امروز نیز با تکیه بر مدیریت جهادی و روحیه انقلابی می توانیم شرایط تحریمی و تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.

حجت الاسلام کاملی فر افزود: در سایه هدایت های رهبری و پشتوانه مردمی نظام اسلامی، تهدیدهای دشمنان در هشت سال دفاع مقدس را به فرصتی برای رشد، شکوفایی و خودکفایی تبدیل کرده ایم.

وی با اشاره به اعتراضات اخیر در پی افزایش قیمت بنزین در کشور ادامه داد: اغتشاشات اخیر بر بستر ناامیدی ایجاد شده توسط برخی جریان های داخلی و خارجی شکل گرفت که با درایت رهبری، این فتنه نیز خاموش شد.

حجت الاسلام کاملی فر اضافه کرد: برخی افراد منتظر ایجاد دوگانگی در حاکمیت در پی اعتراض ها با افزایش بنزین بودند که با تدبیر رهبری و رفتار حکیمانه ایشان این تحلیل نیز شکست خورده است.

وی با اشاره به جایگاه شهدا در انقلاب اسلامی افزود: شهدا مظهر حقانیت و مظلومیت ملت ایران و همواره با جانفشانی خود از اسلام و نظام اسلامی صیانت کردند.

ارسال نظرات