خبرهای داغ:
نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری گفت: خیران علاوه بر کمک در تامین نیازهای اولیه زلزله‌زدگان در تهیه مصالح ساختمانی مناطق زلزله‌زده نیز به کمک آنان بشتابند.
کد خبر: ۹۱۹۷۴۰۲
|
۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، آیت الله علی ملکوتی در بازدید از مناطق زلزله زده سراب افزود: با توجه به سردی هوا و قرار گرفتن در آستانه فصل زمستان مردم نوع دوست و مسئولان می توانند علاوه بر ارسال پتو، مواد غذایی و امکانات رفاهی به زلزله زدگان مصالح ساختمانی مورد نیاز برای نوسازی و ساخت خانه های روستائیان را نیز تامین کنند تا آنان زودتر به خانه های خود نقل مکان کنند.

وی با تاکید بر اینکه عوامل اجرایی باید بعد از اتمام آواربرداری در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوایی عملیات نوسازی و ساخت خانه های دایمی برای زلزله زدگان را شروع کنند، اظهار داشت: زلزله زدگان باید هر چه سریعتر و تا حداکثر ۶ ماه آینده در واحدهای مسکونی نوساز سکونت کنند.

آیت الله ملکوتی، ادامه داد: در زمان حاظر کمک رسانی دستگاه ها و نهادهایی مانند هلال احمر، بسیج، جهاد کشاورزی، روحانیون، سپاه و بویژه بنیاد مسکن به مردم مناطق زلزله زده عالی بوده و جای هیچ نگرانی در منطقه وجود ندارد.

ارسال نظرات