مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه قمربنی هاشم علیه السلام از برگزاری دوره توانمندسازی فرهنگیان با عنوان" معلم آینده ساز" در شهرکرد خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۷۴۳۰
|
۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹

به گزارش سرویس بسیج فرهنگیان خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار سیداصغر موسوی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: مرحله سوم دوره آموزشی و توانمندسازی فرهنگیان بسیجی استان شامل؛ مدیران، معاونین پرورشی و معلمان در تراز انقلاب اسلامی در شهرکرد برگزار شد.

وی افزود: فرهنگیان بسیجی از 200 مدرسه ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم سراسر استان چهارمحال و بختیاری تاکنون در این دوره که مرحله سوم آن در حال برگزاری است، شرکت کرده اند.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: طرح در 4 مرحله انجام می شود و در طی سه سال تمامی 2هزار آموزشگاه دولتی سراسر استان در حوزه های کاهش آسیب های اجتماعی و توانمندسازی در زمینه تحقق سند بنیادین تحول آموزش و پرورش و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب آموزش می بینند.

وی، گفت: در این دوره های آموزشی، مسائل مربوط به تربیت نوجوانان و جوانان که در تحقق گام دوم نقش اساسی دارند، مطرح می شود.

گفتنی است: سومین مرحله دوره توانمندسازی "معلم آینده ساز" با حضور قریب به 600 نفر از فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد.

ارسال نظرات