در جمع بسیجیان مهدیه عنوان شد:

تشکیل بسیج نشان گر هوشیاری و درایت بی نظیر امام(ره) است

نشست بصیرتی بسیجیان پایگاه حضرت خدیجه سلام الله علیها مهدیه با موضوع چهل سالگی بسیج برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۷۴۴۳
|
۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از چهارمحال و بختیاری؛ نشست بصیرتی با عنوان چهل سالگی شجره طیبه بسیج در پایگاه حضرت خدیجه(سلام الله علیها)مهدیه (غرب شهرکرد) برگزار شد.

سرگروه حلقه صالحین پایگاه حضرت خدیجه سلام الله علیها در این نشست با اشاره به برکات تأسیس شجره طیبه بسیج، بیان کرد: تشکیل ارتش ۲۰میلیونی به فرمان حضرت امام خمینی(ره)،  هوشیاری و درایت بی نظیر حضرت امام را نشان می دهد.

خانم بیاتی افزود: خنثی سازی توطئه ها، نقش اساسی در پیروزی های رزمندگان طی هشت سال دفاع مقدس و مقابله با فتنه های مختلف، اجرای هزاران طرح محرومیت زدایی و اقدامات جهادی و سازندگی، گوشه ای از برکات شجره طیبه بسیج است.

وی در ادامه برخی از ثمرات شایان توجه بسیج، که به برکت دوراندیشی حضرت امام (ره) ، در پنجم آذر ماه سال ۵۸ تأسیس شد را برشمرد و گفت: رویارویی با ضدانقلاب در سال های نخستین پیروزی انقلاب اسلامی، حضور مؤثر رزمندگان بسیجی در هشت سال دفاع مقدس، ایفای نقش ارزنده در مباحث سازندگی کشور، دفاع از انقلاب و دفاع از حرم آل الله، نشان داد که سازمان بسیج مستضعفین می تواند در ابعاد بین المللی و جهان اسلام سرمنشأ برکات بیشتری باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار