همزمان با سراسر استان هرمزگان طرح ملی بسیج همگانی درختکاری با هدف داشتن ایرانی سر سبز با حضور جمالدینی فرماندار شهرستان سیریک و جمعی از مسئولان و دانش آموزان در بوستان شهر بندر سیریک برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۷۵۸۰
|
۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان ، همزمان با سراسر استان هرمزگان طرح ملی بسیج همگانی درختکاری با هدف داشتن ایرانی سر سبز با حضور جمالدینی فرماندار شهرستان سیریک، جهان الدینی بخشدار مرکزی، محمد ظاهری ادیب مدیر آموزش و پرورش، کریمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی دیگر از مسئولان و دانش آموزان در بوستان شهر بندر سیریک برگزار شد.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سیریک گفت:در قالب طرح ملی درختکاری  ۱۰ هکتار از اراضی بیابانی سطح شهرستان به منظور بیابان زایی و مقابله با فرسایش خاک و احیای فضای جنگلی شهرستان با مشارکت جوامع محلی ، شوراهای اسلامی و دهیاران نهال های بومی کاشته شده است.

اصغر بیژنی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سیریک افزود: همزمان با سراسر کشور و استان هرمزگان در بوستان های سطح شهر بندر سیریک ، بوستاهای روستایی روستاهای کرپان و گهردو تعداد یک هزار اصله نهال با مشارکت دهیاران و مردم کاشته شد.

وی گفت: این طرح در راستای تحقق سیاست‌ها و رویکردهای مشارکتی سازمان جنگل‌ها ، مراتع و آبخیزداری کشور در حفاظت بیش از پیش از عرصه‌های جنگلی و با هدف جلب مشارکت مردم و دیگر دستگاه‌ها در امر احیاء و توسعه اراضی ملی و ترغیب آحاد جامعه در صیانت از عرصه‌های طبیعی اجرا می‌شود.

 

ارسال نظرات