خبرهای داغ:
با گذشت بیش از ۸ ماه از سیل ۹۸ در استان خوزستان، آثار خرابی‌های ناشی از سیلاب بی‌سابقه در این مطقه همچنان در گوشه و کنار برخی شهرها و به ویژه روستاها به چشم می‌خورد.
کد خبر: ۹۱۹۷۵۸۲
|
۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶

ه گزارش خبرگزاری بسیج ، با گذشت بیش از 8 ماه از سیل 98 در استان خوزستان، آثار خرابی‌های ناشی از سیلاب بی سابقه در این مطقه همچنان در گوشه و کنار برخی شهرها و به ویژه روستاها به چشم می‌خورد.

در کنار خرابی‌ها اما زیبایی عمل افرادی که مردانه و بی ادعا همچنان در گوشه و کنار مشغول خدمت رسانی به این محرومان و سیل زدگان هستند نیز صحنه‌های بدیع و جالبی را خلق کرده است.

 گروه جهادی شهدای مدافع حرم که از نخستین روزها در مناطق سیل زده حضور یافته با اتمام سیل و حتی با وجود ترک منطقه توسط متولیان و مسئولان رسمی و دولتی همچنان بر عهد خود با مردم باقی مانده و در روستاهای بامدژ و الهایی در حدود 30 کیلومتری اهواز حضور فعالانه‌ای دارد.

بازسازی منازل و حل برخی مشکلات دیگر مردم مانند مشکلات درمانی بیماران صعب العلاج از خدمات این گروه است. در قسمت بازسازی منازل هدفگذاری جالب این گروه جهادی که اعضایش حتی از مصاحبه و جلوی دوربین آمدن نیز ابا دارند این است منازلی بسازند که با سیل‌های مشابه بعدی نیز همچنان سرپناه محکمی برای مردم محروم این مناطق باشند.

از جمله اقدامات این گروه زحمت کش ، خانواده فقیر روستایی است که امروز صاحب خانه‌ای مقاوم شده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها