خبرهای داغ:
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: از اول امسال تاکنون 144 فقره پرونده در خصوص آرایشگاه‌های زنانه در سطح استان همدان تشکیل و متهمین بیش از یک میلیارد ریال جریمه شدند.
کد خبر: ۹۱۹۷۶۵۲
|
۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰

تشکیل 144 فقره پرونده تخلف در مورد آرایشگاه‌های زنانه در همدانعلیرضا حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: بر اساس گزارش واصله یک واحد آرایشگاه زنانه در همدان با دریافت وجه اضافه از مشتری مرتکب گرانفروشی در ارائه خدمات شده بود.

وی افزود: پرونده وی در هیات بدوی اداره كل تشكيل و پس از جری تشریفات قانونی این واحد صنفی به پرداخت مبلغ 70 ميليون ريال جزای نقدی درحق دولت  محكوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان ابراز داشت: از اول امسال تاکنون 144 فقره پرونده در خصوص آرایشگاه‌های زنانه در سطح استان تشکیل و متهمین بیش از یک میلیارد ریال جریمه شدند .

وی ابراز داشت: از شهروندان عزیز تقاضا داریم هر گونه تخلف آرایشگاه‌ها از حیث گرانفروشی، تقلب و عدم رعایت مقررات بهداشتی و به کارگیری لوازم آرایشی غیرمجاز را ازطریق تلفن 32523442 اداره کل، تلفن گویای 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت و تارنمای t135.ir اطلاع دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات