یک زائر راهیان نور گفت: دشمنان ایران انقلابی با هر وسیله‌ای قصد نابودی اعتقادات و از بین بردن روحیه‌های انقلابی بین جوانان و ملت را دارند، اردو‌های راهیان نور زمینه‌ای برای تقویت بنیه اعتقادی و معنوی جوانان است
کد خبر: ۹۱۹۷۶۵۶
|
۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ سمیه سمیعی رائر راهیان نور دانش آموزی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج گفت: حرکت اردو‌های راهیان نور یک ضرورت برای کشور است و اگر بخواهیم از دلایل این ضرورت بگوییم باید الگوی دفاع مقدس را که برترین الگوی حاضر است را به یاد بیاوریم.
وی افزود: هشت سال دفاع مقدس از ایام الله مهم تاریخ انقلاب اسلامی است و باید رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس همیشه یادآور این ملت به خصوص نسل جوان باشد، نسل جدید این کشور باید بداند چه خون‌ها و چه فداکاری‌هایی انجام شده که کشور به این مرحله رسیده است.
این زائر ادامه داد: امروز راهیان نور از جمله عواملی است که یادآور رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان است و هرچقدر سرمایه گذاری در راهیان نور انجام شود برای آینده این کشور مفید است و نباید بگذاریم این حرکت به فراموشی سپرده شود.
سمیعی آهنگرانی تأکید کرد: دشمنان ایران انقلابی با هر وسیله‌ای قصد نابودی اعتقادات و از بین بردن روحیه‌های انقلابی بین جوانان و ملت را دارند، اردو‌های راهیان نور زمینه‌ای برای تقویت بنیه اعتقادی و معنوی جوانان است.
وی افزود: ایران اسلامی پس از چهل سال ایستادگی و مقاومت به دستاورد‌های عظیم و سرمایه‌های بزرگی دست پیدا کرده است، یکی از این سرمایه‌ها همین جوانان هستند که اگر به درستی هدایت شوند زمینه را برای پیشرفت در دهه پنج انقلاب بهتر فراهم می‌کنند.
سمیعی در همین خصوص تصریح کرد: یکی دیگر از این سرمایه‌های عظیم کشور همین راه پر افتختار شهداست که باید گرامی داشته شود و همین اردو‌های راهیان نور از عواملی است که یاد و خاطر فداکاری آن‌ها را گرامی می‌دارد و مسئولین باید برای تقویت این اردو‌ها به این سرزمین نورانی سفر کنند و مشکلاتی که در آنجا برخی اوقات به وجود می‌آید را برطرف سازند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر می‌خواهیم در کشور شاهد پیشرفت باشیم و در دهه پنجم انقلاب توسعه پیدا کنیم باید راه شهدا و انقلاب را ادامه دهیم و نگذاریم این گنج گرانب‌ها به فراموشی سپرده شود.

ارسال نظرات