خبرهای داغ:
مسئول مجمع جهادگران کشور ضمن توصیه به جهادگران، گفت: هم افزایی کار جهادی و تبادل کار گروه‌های جهادی موفق است و باید از ظرفیت‌های گروه‌های جهادی در کشور استفاده شود.
کد خبر: ۹۱۹۷۶۹۰
|
۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۰

باید از ظرفیت‌های گروه‌های جهادی در کشور استفاده شود/گفتمان جهادی به گفتمان عمومی تبدیل شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، پرنیان در همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی استان همدان اظهار داشت: جهادگران بسیجی بعد از سیلاب سه نقطه کشور در گلستان، خرم‌آباد و خوزستان در حال فعالیت بودند.

وی با بیان اینکه استان همدان در سیل بیشتر خسارت دیده بود و با وجود اینکه معین استان گلستان بود اما شهرهای دیگر را تنها نگذاشت، گفت: همدان ویژه است و در حالی که معین استان گلستان بود و از طرفی سیل داشت اما استان لرستان را تنها نگذاشتند.

مسئول مجمع جهادگران کشور با بیان اینکه شوراهای جهادی در شهرستان‌ها تشکیل شد و کار آنها برنامه‌ریزی فکری در حوزه کار جهادی بود، ابراز داشت: مقام معظم رهبری در دیدار خصوصی که با جهادگران داشتند نکات ظریفی را اشاره کردند و یک نگاه جدیدی را در حوزه جهادی به جهادگران دارند، همچنین تأکید کردند که گفتمان جهادی باید به گفتمان عمومی تبدیل شود و نیروی هم تراز انقلاب ایجاد شود.

وی تصریح کرد: اگر کج سلیقگی‌ها نبود، امروز در کشور وضع محرومیت ما این نبود و سیستم اجرایی کشور باید این را سامان می‌داد.

پرنیان بیان کرد: ارزش‌های کار جهادی که مقام معظم رهبری می‌فرمایند ریشه‌اش در قرآن است و ما پرچم را به دست گرفتیم و جهادگران پای کار هستند.

وی با بیان اینکه ما انعکاس آنچنانی در حوزه جهادی نداریم، ابراز داشت: باید هنرمندانه کار جهادگران را نشان دهیم تا مردم بدانند که چه کسانی کار جهادی انجام می‌دهند.

مسئول مجمع جهادگران کشور ضمن توصیه به جهادگران، گفت: هم افزایی کار جهادی و تبادل کار گروه‌های جهادی موفق است و باید از ظرفیت‌های گروه های جهادی در کشور استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه از موازی کاری باید دور شویم، افزود: در مسیر نورانی ولایت فقیه در گفتار و رفتار و دلسوزی جامعه اسلامی همراه قرار گیریم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات