خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان:
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: دشمن برای روز دانشجو نقشه داشت اما در تحقق گام دوم فتنه ها ناکام ماند
کد خبر: ۹۱۹۷۶۹۴
|
۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج سرخه؛ حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در آیین تکریم و معارفه فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرخه، با اشاره به اینکه انقلاب در رویارویی با جهان استکبار به مرحله ویژه رسیده و مرحله حساسی است، ولی نگران کننده نیست؛ گفت: برنامه ریزی دشمن از ترور‌ها و در دوران دفاع مقدس در مقاطع مختلف جنگ نرم دشمن هجمه‌های زیادی را آورد، اما به برکت ولایت و نصرت الهی و برکت حضور مردم در صحنه و وجود تفکر بسیجی در نظام و انقلاب و مجاهدات‌های آن‌ها الحمدلله تمام این‌ها تبدیل به یک ارزش شد.
وی عنوان کرد: امکان رسیدن انقلاب به ۴۰ سالگی بدون جنگ وجود داشت، اما تبدیل شد به گنجینه‌ای که در عرصه‌های مختلف از آن بهره می‌بریم. جنگ دردناک بود و نکته مثبتی نیست؛ شهدای زیادی داریم خون شهدا در آن دوران نهال نو رسیده انقلاب را تبدیل به یک درخت پرثمر و مستمر کرد که انقلاب امروز در اوج بزرگی است.
دامغانی تصریح کرد: همین حوادث اخیر که رقم خورد حاصل تلاش چندین ساله دشمنان بود بطوریکه در عرصه‌های تهاجم فرهنگی برنامه‌ریزی کردند تا نظر مردم را تغییر دهند؛ در راستای نفوذی که برنامه‌ریزی شد در بدنه کار از آن بهره بردند تمام تجربیات را جمع کردند تا کودتا رقم بخورد. در جریانات اخیر دیدید کانون‌های شورشی در سطح شهر‌ها و جامعه ما ساماندهی شدند نهاد‌های اقتصادی تشکیل دادند از همه ظرفیت‌ها استفاده کردند همان طور که حضرت آقا در دیدار با بسیجیان فرمودند: ((از یک توطئه خطرناک عبور کردیم)).
فرمانده سپاه استان سمنان افزود: قطعاً تا مدت زیادی باید راجع به این توطئه صحبت کنیم برای عراق و لبنان و ایران برنامه‌ریزی شده بود؛ سرویس‌های جاسوسی عربستان و امارات قبل از اربعین جلساتی داشتند و آخرین مرحله همین فتنه و آشوب اخیر بود و ما هم گام اول را خنثی کردیم و گام دوم ۱۶ آذر بود که نتوانستند و شکست خوردند و هنوز در تلاشند آن را احیا کرده و بهره‌برداری کنند، ولی نتوانستند.
سرهنگ دامغانی بیان کرد: روی دیگر فتنه و تاکتیک آن‌ها نشان دادن دشمن در تاکتیک و استراتژیک که موفق نبوده است این بود که مردم را بدون دلیل تخریب کرده و به قتل رساندند برنامه‌ریزی شده است دشمن هیچ چیزی ندارد و رهبر فرمودند: قطعاً ما پیروزیم، نوع تدبیر حکیمانه حضرت آقا و فهم و بصیرت مردم باعث شد این فتنه تمام شود و نیاز به تحلیل دارد.
سرهنگ دامغانی اظهار کرد: سرهنگ کاظمی دارای اخلاق خوب و روابط عمومی بالا و حضور در تمام جلسات و مساجد و.. بوده است. با اجلاسیه شایسته‌ای که برگزار شد بانوان بومی سرخه با تلاش پیشکسوت‌ها و همه در حوزه مقاومت کمک به سیل زدگان بی نظیر عمل کردند. در عرصه جنگ نرم بازی‌های رایانه‌ای تاثیر مستقیم بر روی کودکان و نوجوانان داشت و نتیجه آن امروز دیده می‌شود اینترنت هم به همین شکل اثرگذار است.
سرهنگ عبداللهی که به سمت فرماندهی سپاه ناحیه سرخه منصوب شد، در سطح فرهنگی رتبه ۳ کشور بوده است و توانایی وی بسیار بالاست و این مسئولیت به وی واگذار شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها