خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان سرخه در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه این شهرستان گفت: باید شکاف و فاصله میان پاسداران پیشکسوت و جوان پرشود
کد خبر: ۹۱۹۷۶۹۶
|
۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سرخه، در آیین تکریم و معارفه فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرخه، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی فاطمی بصیر امام جمعه سرخه؛ با اشاره به جایگاه ممتاز سرخه در نقش آفرینی انقلاب و دفاع مقدس گفت:
شهیدان فاخر، فرهیخته و فرزانه شامل سردار مهدوی نژاد و سردار ایمانی نسب در استان بی‌نظیر هستند نقش شایان آن‌ها در سرخه در دوران دفاع مقدس خیلی برجسته است.
امام جمعه اظهار داشت: وضعیت نماز جمعه نسبت به جمعیت خوب است و رتبه برتر دارد، اما نباید نماز جمعه و مجالس مذهبی و گفتمان انقلابی ما از جوانان کم و خالی باشد. از طرفی از حلقات صالحین گله مندم، بنده در تعیین فرمانده سپاه نقش ندارم و با من مشورت نشده است. اگر مسئول جدید صالحین، مستقل آمد کار می‌کنم، ولی اگر ساکن سمنان باشد هیچ همکاری ندارم.
وی تصریح کرد: سرهنگ کاظمی با اخلاق خوب تعامل با مساجد، با پایگاه‌ها و حوزه‌ها خیلی سازنده بوده، روابط عمومی ایشان بسیار خوب بوده است؛ و روستا‌های ممتازی داریم امکانات بسیار کم است و برای اینکه مجمع ماعالی باشد، باید امکانات باشد. تبعیض در استان‌ها کم و بیش به چشم می‌خورد و این نباید در شهر ما دیده شود باید مسابقات و عنایت برای همه باشد شکاف بین پاسداران پیشکسوت و پاسداران جوان وجود دارد که باید پر شود.
امیدواریم با حضور فرمانده جدید، اتحاد بین فرماندهان، پایگاه‌ها و حلقات صالحین برقرار شود و موفق و سربلند باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها