آری امام را تنها نگذارید؛زیرتنهاگذاشتن امام یعنی به بندکشیدن تمام مسلمانان جهان وشما امت قهرمان فرصتی به منافقان ندهید چرا که درصدد آنند که ضربه ای کاری به این انقلاب بزنند.
کد خبر: ۹۱۹۷۷۱۵
|
۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛به برگی از زندگی سردارسرافراز اسلام فرمانده گردان علی ابن ابی طالب (ع)علی اصغر فتاحی خواهیم پرداخت.

فصل اول:  امیر نفس خود باشید ....

صدای عمو یعقوب که می خواند:علی گویم،علی جویم و جواب یک پارچه گردان که علی،علی می گفتند؛تمام ارتفاعات غرب را می لرزاند،برنامه هر روز گردان بود.

بعد از نماز صبح رزمندگان به صورت ستونی حرکت می کردند بعد کیلومتر هاپیاده روی تازه نرمش صبحگاهی شروع می شد. محمدهدایتی باتوانایی بالای جسمانی و قدی رشید و سینه ای فراخ عهده دار ورزش و گاه آموزش های مربوط بود .

طبیعت غرب زیبا و دلپذیر بود چشمه سارها زیبا و گوارا درکنار ستونی از رزمندگان جاری بود که ساعت ها درگرمای شدید شهریور1362پیاده روی کرده بودند؛ دهان خشک و لب ها تشنه و گلو ها طالب آب .چشمه گوارایی که درکنارشان درجریان بود اما علی اصغر مرد روز های سخت بود و اجازه نمی داد بچه ها از آب های زلال چشمه ها بنوشد و می گفت:تقوا مثل همین تشنگی شماست و گناه به گوارایی همین چشمه ها،صبر و مجاهده بانفس رااین چنین به نیروها آموزش می داد که اصغر فرمانده جنگ نبود گاه معلم آموزش های سخت نظامی بود وگاه استاداخلاق وعرفان ،انگار علی اضغر درس عشق را در دامان جنگ آموخته بود.جنگی که امام و پیشوای اضغر آن رانعمت بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات