مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در حاشیه نشست مشترک مدیران کل استان ها گفت: سال گذشته با تکمیل پروژه ها دو و نیم سانتیمتر به سرانه ورزشی استان مرکزی اضافه شد و با افتتاح پروژه های جدید در دهه فجر امسال سرانه ورزشی استان به 90 سانتیمتر خواهد رسید.
کد خبر: ۹۱۹۷۷۲۴
|
۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، عابد حقدادی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در حاشیه نشست مشترک مدیران کل استان ها گفت: سال گذشته با تکمیل پروژه ها دو و نیم سانتیمتر به سرانه ورزشی استان مرکزی اضافه شد و با افتتاح پروژه های جدید در دهه فجر امسال سرانه ورزشی استان به 90 سانتیمتر خواهد رسید.

وی بیان داشت : استان مرکزی در جام خوشه چین میزبان منطقه  کشور بود و استان مرکزی در حوزه ورزش روستایی جزء استان های پیشروی کشور است و در اکثر رشته های انفرادی و تیمی موفق به کسب رتبه های برتر شدیم.

حقدادی ادامه داد: این مسابقات به دلیل روستا محور بودن از هیجان و اهمیت خاصی برخوردار بود و برنامه ریزی ما به گونه ای است که بنا داریم با حداکثر قدرت به عنوان یک مدعی در مرحله نهایی جام خوشه چین که بهمن ماه برگزار می شود شرکت کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی افزود: ما امسال در دومین المپیاد استعدادهای برتر مستعدین بسیار خوبی را از سراسر استان شناسایی کردیم و با کسب مدال در 20 رشته مختلف شامل 6 رشته بخش بانوان یک رتبه صعود داشتیم.  این المپیاد از حلقه های مفقوده ورزش کشور بود که با برنامه ریزی بسیار خوب وزارت ورزش و جوانان آینده ورزش قهرمانی کشور را تضمین می کند.

وی در خصوص پروژه های عمرانی استان مرکزی گفت: از ابتدای سال تا کنون 5 معاون وزیر ورزش و جوانان به استان مرکزی سفر داشنند که شامل بازدیدها و افتتاح پروژه های ورزشی زیادی بود. سال گذشته با تکمیل پروژه ها دو و نیم سانتیمتر به سرانه ورزشی استان مرکزی اضافه شد و امسال هم در دهه فجر سالن هزار نفری محلات، مجموعه فجر ساوه، سالن طبقاتی زرند، سالن ورزشی دستجان، سالن ورزشی شهر مهاجران و بسیاری ازدیگر پروژه های مهم ورزشی استان را به بهره برداری و سرانه ورزشی استان را به 90 سانتیمتر برسانیم و در این راستا از ظرفیت خیرین ورزشی هم استفاده بسیاری کردیم.

حقدادی تاکید کرد: تا این لحظه دو نفر از ورزشکاران استان مرکزی به سهمیه المپیک بسیار نزدیک هستند. شخصا لحظه به لحظه وضعیت صالح اباذری در کاراته و حسین رسولی در دو و میدانی را رصد می کنم و فکر می کنم با یک نگاه متعادل و حمایتی از فدراسیون های مربوطه برای اولین بار استان مرکزی در المپیک تاریخ ساز خواهد شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی  در پایان خاطر نشان ساخت : اصلا متکی به بودجه های دولتی نیستیم و مجموعه آلومینیوم سازی اراک اکنون سالیانه حدود 15 تا 20 میلیار تومان در ورزش استان مرکزی هزینه می کند. بسیاری از مجموعه های دیگر مثل صنایع نفتی و صنایع غذایی هم با سرمایه گذاری خود از تیم های ورزشی مختلف استان حمایت خاصی دارند.

ارسال نظرات