یک دانشجوی درگزی:

مردم گروگان ناکارآمدی مسئولان شده‌اند/ گام اول انقلاب، گام طراحی و ایجاد بستر‌های حکمرانی اسلامی

یک دانشجوی درگزی گفت: متاسفانه در جنگ اقتصادی فعلی آرایش جنگی مناسبی از سوی دولتمردان دیده نمی‌شود؛ وجود احتکار و گرانی‌های افسار گسیخته، مردم را به گروگان ناکارآمدی مسئولین درآورده است.
کد خبر: ۹۱۹۷۷۵۱
|
۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳
احسان خدادادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ شانزدهم آذر را روز مقاومت و ایستادگی دانشجویان دانست و اظهار کرد: نیکسون که پس از کودتای ۲۸ مرداد به ایران آمده بود تا نتیجه سرمایه گذاری ۲۱ میلیون دلاری خود را از نزدیک مشاهده کند با واکنش دانشجویان آگاه و هوشیار مواجه شد و این روز برای همیشه به عنوان سند اثبات خودکامگی و استبداد غرب در تاریخ ایران به ثبت رسید.

وی عنوان کرد: گام اول انقلاب در واقع تحقق شعار “ما می‌توانیم” بود که با رهنمود‌های داعیانه امام راحل و مقام معظم رهبری به سرانجام رسید البته در این مدت مواردی هم مانند نفوذ خوی اشرافی گری و کاخ نشینی. نبود شفافیت و پاسخگویی در عملکردها، عدم مرزبندی برخی مسئولین در برابر دشمنان کام این مردم را تلخ و خاطر آنان را آزرده کرد.

این دانشجوی درگزی افزود: اگر در گام اول انقلاب قصوری دیده شد به علت دوری و فاصله گرفتن کارگزاران نظام از آرمان‌های انقلاب بود؛ زمانی هم که مسئولین کشور با روحیه جهادی و انقلابی، به ارزش‌ها و منویات امام و رهبری عمل کردند شاهد رشد و اعتلای این کشور بودیم.

خدادادی تبیین کرد: در گام اول انقلاب که گام طراحی و ایجاد بستر‌های حکمرانی اسلامی بود دانشگاه و دانشجو به عنوان مبدا تحولات جامعه به ایفای نقش پرداختند؛ در گام دوم هم با توجه به پررنگ بودن جایگاه نسل جوان به عنوان مروجان حقیقت انقلاب اسلامی باید همت کرده و با نگاه تحولی مسئله محور، واقعیت‌ها و نیاز‌های روز جامعه را از دریچه نیاز مردم مطالبه کنیم.

وی تشریح کرد: در حال حاضر کشور ما در شرایط جنگ اقتصادی است و به کارگیری مقاومت در حوزه اقتصاد یک ضرورت اجتناب ناپذیر است، اما متاسفانه در این جنگ اقتصادی آرایش جنگی مناسبی از سوی دولتمردان دیده نمی‌شود؛ مصادیق آن هم زیاد است که از جمله آن‌ها می‌توان به عدم توانمندی در کنترل بازار، وجود احتکار و گرانی‌ها افسار گریخته‌ای اشاره کرد که مردم را به گروگان ناکارآمدی مسئولین درآورده است.

عضو هیئت امنای مسجد قریشی درگز گفت: در این میان می‌توان با متکی کردن بودجه داخلی به مالیات، اجرای طرح‌های معطل مانده مثل مالیات بر منازل خالی در کلان شهرها، اخذ صحیح مالیات از وکلا، پزشکان و سلبریتی‌هایی که اخیرا معافیت مالیاتی آن‌ها تمدید شده با بسیاری از سرچشمه‌های فساد مبارزه کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما معتقدیم جمهوری اسلامی ایران به سمت فتح و نصرت در حرکت است و یاری خدا هم بدرقه راه این ملت؛ مردم ما فاتح جنگ اراده‌ها در نبرد تمدنی بوده و هستند و حتی اگر جنگ هم بشود حاشا اگر فرزندان امام روح الله بگذارند ذره‌ای از این خاک مورد تجاوز قرار گیرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها