طی برگزاری مراسمی پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله (ص) ومسجد جامع میبد به عنوان پایگاه و مسجد نمونه شهرستان معرفی و از فعالیت‌های انجام شده توسط بسیجیان و اهالی محل در این مکان‌های معنوی و مقدس تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۹۱۹۷۷۶۲
|
۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، فرمانده بسیج ناحیه میبد در این مراسم  اظهار داشت: با عملکرد خوبی که تا به حال مسجد جامع و پایگاه محمدرسول الله (ص) در حوزه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و... داشته و می‌تواند داشته باشد در سطح کشوری نیز حائز مقام برتر خواهد شد.
سرهنگ پاسدار مصطفی بهشتی افزود: تمام طرح‌های سپاه و بسیج نظیر طرح شهید بهنام که تربیت هشت میلیون جوان بسیجی دنبال می‌کند باید در مسجد اجرا و محقق شود.
وی تصریح کرد: محور طرح شهید بهنام شامل مسجد، منزل و مدرسه ایجاد جذابیت برای بچه‌های نوجوان و جوان جهت حضور در مساجد است.
بهشتی یادآور شد: راه هزاران شهید که امنیت را برای ما تامین کردند با حضور و گشتی که شب‌ها بچه‌های بسیجی در محلات دارند، ادامه دارد.
معاونت فرهنگی سپاه ناحیه میبد نیز در این مراسم با برشمردن فعالیت‌های پایگاه‌های مقاومت بسیج از مردم خواست با پایگاه‌ها با هدف داشتن محله‌ای امن همکاری داشته باشند.
مرتضی بهشتی در ادامه به فعالیت‌های مسجد محوری نظیر برپایی نمایشگاه علوی در حسینیه علی آباد با راه اندازی ۲۰ غرفه شامل حجاب و عفاف، جشن نیکوکاری، پاسخ به شبهات، طب سنتی، ترویج سبک زندگی اسلامی و... در نوروز، رونمایی از پرچم گنبد امام حسین (ع) در حسینیه ابولفضلی بفروئیه، برپایی مراسم سوم خرداد در مصلی، راه اندازی خودروی سیاربرای جمع آوری کمک‌های مردمی برای کمک به سیل زدگان، پنجشنبه‌های آسمانی برای ایجاد نشاط درهفت هفته در هفت نقطه شهرستان و... از ابتدای سال جاری اشاره کرد.
وی همچنین اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس در قالب هفت برنامه در هفت مسجد، برگزاری کلاس‌های معنوی، اخلاقی، اجتماعی و... را نیز برشمرد.
در این مراسم از اجرای برنامه‌های مسجد محوری در مسجد جامع میبد توسط شیخ محمد علی امامی امام جماعت مسجد تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات