در بین طلاب بسیجی پایگاه بسیج طلاب خواهران بافق برگزار شد:
پایگاه حضرت معصومه (بسیج طلاب) شهرستان بافق طی نشستی میزبان مادر و خواهران شهید محمد برزگری بافقی بودند.
کد خبر: ۹۱۹۷۷۸۳
|
۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزار ی بسیج از بافق، در این نشست سمیه السادات حسینی طی مصاحبه ای که با مادر شهید سوالاتی درمورد زندگینامه شهید, ویژگیهای اخلاقی، نحوه شهادت و... مطرح نمود.
مادر شهید برزگری در پاسخ به سوال زمان و نحوه اعزام پسر خود به جبهه گفت: شهید برزگری برای اولین بار درسن 13 سالگی به جبهه رفت و از ویژگیهای بارز شهید میتوان بخشنده بودن وچشم ودل سیر بودن و... را نام برد، مادر شهید افزود: فرزندم بسیار مهربان بود و در مسائل دینی واعتقادی و حجاب بسیار حساس بود.
مادر این شهید دانشجو گفت: شهید برزگری بعد از اینکه چند بار در جبهه حاضر شدند از ایشان خواستم که حالا دیگر به فکر زندگی خودش باشد و شهید در جواب گفته بود: مگر خون من از خون علی اکبر امام حسین(ع) رنگین تر است؟!
مادر شهید افزود: بالاخره ایشان در سن 20 سالگی در عملیات کربلای 5 در شلمچه در حالیکه تمام بدنش ترکش خورده بود و درحالت سجده به شهادت رسید.
وی اظهار کرد: شهدا همیشه زنده هستند، چون یک شب در خواب دیدم که پسرم در بیابانی با دسته گلی زیبا ایستاده و به من نگاه می کند از او پرسیدم پسرم کجایی؟ گفت من همیشه اینجا ایستاده ام!
و در پایان مراسم قسمتی از وصیت نامه شهید محمد برزگری با این مضمون قرائت شد:
«اکنون که می روم با آگاهی کامل و ایمان کامل به روز قیامت وجزا اعتقاد دارم راه حق وحقیقت اسلام می باشد و با حرف کار پیش نمیرود هرگاه پرچمی از دست پرچمدار می افتد شما انرا بردارید ای دوستان من مرا حلال کنید وامام راتنها نگذارید واز همه شما خداحافظی می کنم»
خانم سمیه السادات حسینی در حاشیه این مراسم گفت: برگزاری این مراسم بخاطر این نیست که شهدا را بزرگ کنیم چون شهدا خود بزرگ هستند ما برای اینکه خودمان را بزرگ کنیم باید خودمان را به شهدا وصل کنیم و به آنها نیاز داریم. شهدای شهر ما خیلی مظلوم هستند چون حتی همشهریهایشان هم آنگونه که شایسته است آن ها را نمی شناسند.
در پایان خانم حسینی از حضور خانواده شهید در این مراسم تشکر و قدردانی کرد و با اهدای یادبودی از مادر شهید تجلیل شد.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات